En ik ben nog blijer geworden, want ik heb ook gehoord bij welke beheerlijn ik ga beginnen en dat is zo tof! Kan het hier niet neerzetten (want openbaar en alles), maar echt heel leuk 🙂

Huggybird lekker! Hier vandaag ook redelijk mooi weer. Al is het hier heel wisselend geweest. Ene moment koud en regen en een uur later was het weer warm, maar de afgelopen dagen continue regen.

Binta is ook lekker aan het opwarmen in het zonnetje 🥰

Trees ah ja, die hond gaat s’morgens na het eten zo hup haar mand in de caravan weer in. Te koud om buiten te liggen. Dus ik zei vanmorgen ‘kom, de zon schijnt’ komt ze in de deuropening van de caravan staan, kijkt naar buiten en loopt kwispelend naar buiten om zich languit in de zon neer te leggen. Nu koelt het wat af en loopt ze van binnen naar buiten de hele tijd. Ze moet na het kamperen altijd weer afkicken van het de hele dag naar buiten kunnen.

Trees ik ook als het mij buiten te koud is hoor. Maar in de voortent was het ook al fijn.

[verwijderd] haha heerlijk!!! Ik heb voor de tent hier ook wat artikelen voor m'n nieuwe baan gelezen. Heb dat ook echt nodig 🤪

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vandaag gehoord dat onze hypotheekaanvraag goedgekeurd is! 🥳 Dinsdag tekenen en 1 dec overdracht.

(Middelste huis)

Wij hebben echt een superleuke dag gehad in Den Haag. Eerst naar Paleis Noordeinde en de stallen en daarna nog naar zee 😎

Ben echt zo blij dat T en ik de boel hebben opgeruimd gisteren! Het regent nu pijpenstelen.

Wel flink verbrand gisteren…. Na drie weken regen niet echt gedacht aan insmeren…. 😬🙈

Manque heeft de titel veranderd naar Blije berichten 🔒.