• [verwijderd]

[verwijderd] oh wauw!

Mijn leukste date was denk ik toen mijn vriend, zonder dat ik iets wist, een auto had geregeld en in de supermarkt allemaal lekkere dingen had gekocht.
Vervolgens nam hij me een eind mee in de bergen, naar een prachtig bergmeer. We hebben in een boomgaard daar een vuurtje gestookt, worstjes gebakken, aardbeien gegeten en naar het mooie blauwe water gekeken.

Hij had het allemaal zo lief geregeld en bedacht. En precies alles meegenomen wat ik lekker vond. Super romantisch ❤️
(Zeker als je bedenkt dat in zijn cultuur een date enkel bestaat uit een kopje koffie drinken bij het café om de hoek).

• [verwijderd]

Sevenof9 ja best wel, jij wint 😃
    Met mijn man heb ik ook nooit een date gehad trouwens, die kwam gewoon 's ochtends thee drinken en ging 's avonds laat naar huis omdat hij de volgende dag moest werken. Anders was hij gebleven 😊😍

[verwijderd] oooh wauw, dat lijkt me geweldig! Dat wil ik zo graag ook eens doen, maar dan met ons eigen hippie-busje en dan blijven slapen aan dat meer 🙏🙏🙏

• [verwijderd]

Mijn slechtste (en meest originele) date was met een jongen die ik online had leren kennen. We zouden bij mij op mijn studentenkamer een film gaan kijken, en toen hij aan kwam had hij the Lion King meegenomen. Aparte keuze, maar er gingen nog geen alarmbellen rinkelen.
    Die kwamen pas toen hij de rest van zijn tas weghaalde en de complete cast in pluche variant tevoorschijn kwam, en hij de volledige film mee speelde met de Simba, Timon en Pumba knuffels.

Mijn mooiste, en tegelijkertijd meest verdrietige date was toen mijn huidige vriend een hotel had geregeld de dag voordat ik ging emigreren. Het heeft vervolgens nog ruim 3,5 jaar geduurd voordat we weer samen kwamen, en dat afscheid was verschrikkelijk zwaar. Maar de herinneringen die we in die laatste 24 uur hebben kunnen maken waren onbetaalbaar.

• [verwijderd]

[verwijderd] wow, hahaha ik zie het zo voor me 😂
      Beeldend denken is soms toch wel leuk 😜

En wat mooi en verdrietig inderdaad, zeker als je zolang hebt moeten wachten.
      Hoe mooi is het dat jullie toch weer bij elkaar zijn gekomen 🙏

Sevenof9 nee. Ik wilde dat in het biechtdeel zetten maar wil niet als sneu geval gezien worden dus niet gedaan🤪

Toch6 Aah is toch niet sneu? Ik moet er niet aan denken, een date :S En anders zijn we maar samen sneu.

• Toch6 hebben hierop gereageerd.

Sevenof9 nou ja, t lijkt wel normaal te zijn als je het wel hebt gehad. Maar scheelt denk ook wel dat ik op mn 16e verkering kreeg met mn man dus weinig tijd gehad voor dates

Toch6 ach ik ben toch al niet normaal dus maakt me niet uit. We hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn toch, juist mooi dat je al zo lang met je man bent vind ik!

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
            • Toch6 vindt dit leuk
              • [verwijderd]

Toch6 daar is niks sneus aan hoor, ik vind het juist heel mooi dat je al zolang met je man bent! Zeker vanaf die leeftijd, dat zie je niet vaak meer hoor. Mijn zus heeft dat ook zo, vanaf dezelfde leeftijd dus die snapte al dat gedate van mijn broer en mij niet altijd 😆
              Enneh... @Sevenof9, ik ben ook anders dan de meeste anderen, net als mijn man dus we zijn hier allebei niet normaal 😉
              En ik hoop ook echt dat dat zo blijft!!!

Sevenof9 bijna 10 jaar getrouwd nu en bijna 13 jaar samen. Als het aan ons ligt verbreken we het record van mijn opa en oma, 63jaar getrouwd waren die 🤗

Ach ja wat is normaal?

Ik heb zoveel gedate voordat ik kinderen had. Ga even goed nadenken over de gekste dates.

De eerste date met mijn man waren we uit eten toen ik mijn glas om stootte...de gehele inhoud liep in mijn tasje die open naast mij op de stoel lag. Alles nat en telefoon kapot. Was wel een ijsbreker. Plus hij wist meteen met watvoor dodo hij te maken had.

Met mijn man.

We gingen een boswandeling doen.
                We gingen daarheen met een auto waarbij je hem moest sluiten door de knoppen bij de deur in te drukken en dan de deuren te sluiten. Dus mijn man doet dit, gooit de deuren dicht en ontdekt dan dat de sleutel nog op het contact zit.

Gelukkig stond er een raampje op een kiertje. Daar heb ik mijn arm tussen gewurmd terwijl mijn man probeerde het raam iets verder te trekken zodat ik plaats had. Uiteindelijk die deur open en ik heb nog een paar weken met een bont en blauwe arm gelopen. Echt een date om niet te vergeten 🤣.

De beste is dat hij nog steeds regelmatig zijn sleutels op het contact laat zitten. Gelukkig hebben we ondertussen een auto die je met afstandsbediening op de sleutel sluit 😉.

Mijn enige 'date' was met mijn huidige man.
                We zouden bij hem thuis een film gaan kijken. Ik heb met veel moeite wat uitgekozen, maar uiteindelijk hebben we hem halverwege maar uitgezet. We hadden geen idee waar het over ging, want we hadden de hele tijd zitten zoenen.

Ik heb met mijn huidige vriend eigenlijk niet echt dates gehad, was de onderbuurman dus was eigenlijk direct samenwonen 😅

Ik ben wel eens gevraagd op date, we zouden uit eten gaan in Nijmegen. Laatste moment afgesproken toch bij zijn huis in de buurt te eten, want hij werkte onverwacht niet die dag. Werd ik naar een huis gestuurd in the middle of nowhere net over de grens in Duitsland, superkoud binnen, hij had nog geen cv.. Hij had geen restaurant gekozen, reden wat rond en toen kwamen we bij een soort halve frietzaak die niet open was, kan me niet herinneren wat we uiteindelijk gegeten hebben. Ik was na deze date wel een beetje klaar, maar hij smste me nog supervaak, vroeg mijn toestemming om mij te tekenen en bekeek al mn vrienden via hypes. Kreeg er echt de kriebels van.

En een keer een date gehad die mij meenam naar het dak van het wtc gebouw in Arnhem, hij had een kantoor daar. Dat was wel cool 😁

een maand later

Leukste date is met mijn huidige vriend. Samen winkelen, eten, bios en overnachten in een andere stad.

Origineelste date.... die heb ik niet. Ik kan in ieder geval niet iets vreselijk origineels bedenken op date gebied.

Slechtste date was met een Turkse man. We spraken af bij een döner tent en in eerste instantie vond ik dat niet vreemd want dat was een herkenbaar punt in die straat. Bleek hij de eigenaar te zijn en was het zijn intentie daar iets te gaan eten/drinken. Ik had geen trek in döner tent achtig eten en nam alleen wat water. Vervolgens gingen we “romantisch” naar een tentje bij een meer, dacht ik. Zijn idee was vanuit de auto op de parkeerplaats gewoon even te praten. Dat hij er een zoen probeerde uit te slepen, verbaasde mij nog het meest.....

Sevenof9 Toch6

Hier ook een dateloos persoon; 13 jaar samen, 7 jaar getrouwd. Als ik het goed bereken tenminste 🙃 En we waren al huisgenoten dus dan is een date niet echt nodig 😉

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vulpen
                  Dat klinkt als een leuk verhaal om te delen. 😉

• Vulpen hebben hierop gereageerd.