Elsie89 ik zie het nu pas. Ja ik wil het wel vertellen, maar ik kan niet helemaal in details treden ivm herkenbaarheid/misschien wel veiligheid.
Ik voelde al de hele dag dat persoon X mij ten huwelijk zou vragen, op mijn verjaardag... Ik kreeg de mededeling dat wij met het openbaar(!) vervoer ergens naartoe gingen, ik heb op mijn verjaardag (met in je achterhoofd het aanzoek) 20 min in de stromende regen gelopen. Mijn haar zag eruit als een verzopen kat en mijn kleding was zeiknat. Toen wij aankwamen bij de locatie keek ik omhoog en dacht ik nee nee nee niet daar, ik heb nogal hoogtevrees en nu gingen wij op βgrote hoogteβ eten.π€¦πΌββοΈ
Vervolgens mocht het allemaal niet te duur zijn wat ik uitzocht op de kaart.π En als klap op de vuurpijl kwam de ober smoezen dat het nu niet kon, dus kregen wij een hotel kamer op 110 meter hoogte. Het enige wat ik wilde was keihard wegrennen, ik ben toen in het restaurant zelfs nog naar de wc gegaan omdat ik iemand wilde aanspreken die mij heel stiekem naar buiten zou begeleiden, maar er was niemand. π€En daar op het balkon in de hotelkamer, in de f*cking stromende regen plus een storm vroeg hij mij ten huwelijk. Ik was echt heel bang dat hij mij over de reling zou gooien als ik nee zou zeggen. Dus ik heb ja gezegd, maar man man man wat dacht hij wel niet?
Misschien dat het voor buitenstaanders niet als de horror klinkt, maar voor mij -door bepaalde persoonlijke situaties - absoluut wel.
Overigens ben ik daarna heel snel bij hem weg gegaan, ik heb niet eens aan mijn familie vertelt dat wij βverloofdβ waren. π