[verwijderd] Vannacht is goed gegaan, niet doorgelekt of wat dan ook π Wel knallende hoofdpijn, maar niets wat 1000mg paracetamol niet kan oplossen π Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan, bij de eerste de beste stolsel ga ik bellen.
[verwijderd] [verwijderd] Lees net het hele stuk en goed dat je gaat bellen bij het volgende stolsel of als het bloeden weer meer wordt ook gewoon bellen hoor. Voelt misschien niet fijn, maar na zo'n tijd en hoeveelheid is dat echt wel geoorloofd!! Dikke knuffel en sterkte nog.π
Diazz Fijn dat de nacht goed gegaan is. Ik zou inderdaad echt even bellen mocht je weer stolsels verliezen of het bloeden toeneemt. Het klinkt niet oke. Hopelijk is het voorbij!
[verwijderd] Gelukkig dat het een goede nacht was. Ik hoop dat je het nu gewoon kwijt bent π. Morgen sowieso controle toch?
[verwijderd] [verwijderd] Ja morgenochtend om 8u controle. Ik merk nu wel dat ik veel ben verloren eigenlijk.. moe, zwak, hoofdpijn, geen eetlust. Het bloeden is nu wel afgenomen maar wel nog steeds rood. Ik ben benieuwd naar morgen!
Honkeytonk [verwijderd] gelukkig dat je morgen nu je afspraak heb. Je klachten ook benoemen hΓ¨, ze moeten je eigen ff prikken op ijzer en bloedarmoede. En je bent een sterke vrouw π
[verwijderd] [verwijderd] ik denk dat de gyn me daar wel voor doorstuurt idd. Ik ben heel benieuwd naar zijn/haar advies!
Pimpelmeesje Toch wil ik hier ook nog even zeggen dat je wel hulp moet vragen (zonder schuldgevoel!). Het is niet niks dit, geef jezelf/je lijf alsjeblieft een beetje rust en ruimte om te herstellen. Ik klink heel belerend maar ik vind het echt belangrijk dus ik zeg het toch π
[verwijderd] Thnx! Ik ben best zenuwachtig eigenlijk. Ik denk dat de echoscopiste een ravage aantreft daarbinnen π
[verwijderd] Ik was wel benieuwd hoeveel hCG ik nog had , zou de test al wit zijn? Of aflopend? Nou ik ben gewoon nogsteeds hartstikke zwanger. Hebben die pillen ΓΌberhaupt wel wat gedaan dan vraag ik mij af... ?