[verwijderd] ik vind het ook teveel en vanuit mijn ervaring (en dat is best veel na 7 miskramen en een bbz, alhoewel het geen wetenschappelijk onderzoek was, dus geen keiharde feiten ๐) is dat twee weken na een miskraam niet okรฉ. Ik begrijp nu pas dat je pillen hebt gehad om het op te wekken? Hiermee is de kans veel groter dat deze niet volledig is dan bij een natuurlijk verlopen miskraam. Ik ben na die pillen ook nog gecuretteerd, omdat het niet compleet was en ik rood bloed bleef vloeien. Rood bloed is een open wond en als er een stukje placenta is achtergebleven blijft dit bloeden zolang het er zit. Klein stukje kan inderdaad al fors bloeden is mij uitgelegd. Fors is een maandverband per uur vol. Ik ben toen zelfs met spoed gecuretteerd. Ik vind het serieus en ik zou actie ondernemen. Rare vergelijking, maar drie weken na je bevalling verloor je ook geen maandverband per uur met vers bloed en dikke stolsels. Een voldragen zwangerschap is hiermee vergeleken een megawond in je baarmoeder. Als je van een veel kortere zwangerschap al zoveel vloeit, is dat dus niet normaal.