[verwijderd] bij mij hebben ze het eerst "gestofzuigd" en daarna uitgeschraapt. ze gaan dan met een soort tuinslang naar binnen, met een zuigertje, en dan zuigen ze helemaal leeg. En als er dan nog achterblijft, schrapen ze weg met een soort plamuurmesje (ook aan de slang en dan met een echo kijken ze mee).
De spullen zagen er echt uit of ze van de bouwmarkt kwam haha. Maar je baarmoeder is een hele stevige zak. Dus een beetje het effect als je met je stofzuigerslag in een plastic bol het stof eruit zuigt.
Ben je nog nooit eerder onder narcose geweest? Ik snap de angst wel hoor, de eerste keer vond ik ook eng, werd toen geopereerd aan mijn been en op mijn goeie been had ik heel groot geschreven "helaas, je zit verkeerd". Was zo bang dat ze mijn goeie been zouden opensnijden en dat ik dan 2 benen had waar ik niks mee kon 😉.
Maar die artsen die dit gaan doen hebben veel ervaring, ze doen dit regelmatig. Ik zou je angst wel vooraf bespreken. Misschien kunnen ze je in het ziekenhuis nog wat beter erbij helpen. Of bv zorgen dat je man er wel bij blijft of een verpleegkundige ofzo die je vertrouwd.