[verwijderd] het scheelt.mischien dat wij al.een hoop.iui , IVF en icsi behandeling hadden gehad, want het idee.dat.vreemde.handen op een intieme plek zaten had ik al lang los.moeten laten voor onze kinderwens.
Ik ben niet onder volledige narcose geweest maar met een roesje, en eerlijk, ik vond het heerlijk 😉 had een hele leuke anesthesist en die praatte me gewoon gezellig in slaap. En het gevoel.van wegzakken en even geen pijn en emotionele dingen meer voelen vond ik heerlijk.
Toen ik weer bijkwam.voelde.ik me.leeg.en opgelucht. Ik was net 11 weken toen de curettage plaats vond, we hadden al.super mooie echo's gehad en dat het toen alsnog mis ging heeft wel.emiotoneel.sporen gelaten , vooral vertrouwen in m'n lijf was ik flink kwijt en nu met deze zwangerschap merk ik.het nog steeds. In veel lichtere mate maar toch, helemaal weg is het niet.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen napijn van gehad, misschien een beetje lichte menstruatie klachten de eerste dag.
Maar ik.hoop.voor.je dat het niet nodig is! En je volgende week mooi schoon bent!