[verwijderd] net of ik mijn verhaal zit te lezen! Ik was ook een enorme controlfreak en kon geen moment stilzitten. Door bewust keuzes te maken heb ik dat langzaamaan na jaren beetje bij beetje los kunnen laten. Af en toe speelt het weer wat op een dan weet ik dat ik teveel hooi op mijn vork heb gelegd.
Ik had op een gegeven moment door dat het door mijn werk kwam. Ik was niet meer gelukkig en kreeg er geen energie meer van, waardoor mijn hoofd voller werd en zo door en door. Uiteindelijk ben ik voor mezelf begonnen in een compleet andere branche. Daar ben ik met 1000 dingen gestart en uiteindelijk als een trechter steeds dingen laten vallen, keuzes gemaakt dus.
Nu, bijna 8 jaar later, meen ik eindelijk meer rust gevonden te hebben en heb ik eindelijk het gevoel dat ik alles super goed op de rit heb staan. Dat heeft veel vallen en opstaan gekost maar ik ben trots op wat ik nu heb bereikt, niet alleen in mijn bedrijf maar ook qua rust in mijn hoofd!
Toevoeging: zorgen om ons traject om zwanger te raken was wel een trigger om weer in die neerwaartse spiraal terecht te komen, maar dat is uiteindelijk toch goed gekomen door er voor te waken niet in oude denkpatronen te vervallen.