[verwijderd]
Youtan toch maar wel zelf doen dus? Ben benieuwd!
Youtan toch maar wel zelf doen dus? Ben benieuwd!
Voor het eerst Shellac erop. Nu nagels laten groeien.
[verwijderd] heel leuk, heb je het laten doen?
Tantetil
Ja bij een zaakje in het centrum.
Zit er niet helemaal netjes op, maar goed lekker zomers wel.
Net weer m’n nagels laten doen. Gellak en rond gevijld dit keer.
Mijn zelfgedane nageltjes... zit ik in de caravan met mijn nagelsalon-spullen, mijn nageltjes te doen!
Ik ben zo blij met mijn nageldame en dat ik volgende week ofzo weer naar haar toe mag.
@Youtan Dit is toch best aardig gelukt?
[verwijderd] het valt idd niet tegen... maar ik vind het niet prettig om te doen. Normaal zit ik met mijn handjes naar voren een veetje te kletsen. Nu moest ik zelfs mijn bril opzetten en ben ik zeker een uur bezig geweest
Weer verwend door mijn nageldame! Heerlijk uurtje kletsen . Mijn nagelstyliste is mijn nichtje, dus altijd een heerlijk uurtje.
Ik ben weer blij!
Net terug van mn styliste
'Simpel' donkerblauw.
Deze zit er al een week op, geen krasje te bekennen! IJzersterk spul.
@Dahlia , hoe gaat het met het bijten?
ik was echt nog veeeeeel erger dan jij. Ik heb op 3 vd 10 vingers een tijdje helemaal GEEN nagel meer gehad, zo erg beet ik. Elke keer als er een stukje uitgroeide, ging het er weer vanaf. Toen heb ik voor mijn bruiloft ongeveer een have centimeter kunnen laten groeien en dat was voldoende om acrylnagels op te zetten. In het begin was dat best pijnlijk (omdat die nieuwe nagels bijna geen houvast hadden) en ze braken er best snel af, maar ik bleef steeds naar de salon gaan om ze bij te laten werken. Omdat ze zo mooi waren en omdat ik het een beetje duur vond om te vernielen lukte het om eraf te blijven. Na een jaar was ik er klaar voor om ze eraf te laten vijlen. Sindsdien hou ik ze mooi lang (zie hierboven, dat zijn mijn echte nagels zonder acryl). Ik ben zo blij dat ik toen die acrylnagels heb laten zetten en dat het me lukte om te stoppen! Ik schaamde me voorheen echt kapot voor mijn handen. Ik had het idee dat iedereen er altijd naar keek.
Manque wauw dat heb je goed volgehouden dan!
Hier waren ze na 6 weken lang genoeg, zelfs te lang want ze waren vervelend met typen. Nu heb ik ze zo. Ben naar de autocross geweest dus ze zien er niet uit maar voor t idee
Ik heb wel van die scheurtjes er in dus doe ze goed met nagelriem spul en verharderlak behandelen.
Weer even nieuwe nageltjes voor het begin van het nieuwe schooljaar morgen. Een beetje rustig starten.
Weer eens wat donkers.