Dahlia [verwijderd] okΓ© en de styliste doet dat ook knippen of met iets anders? Moet zeggen dat ik dat wel eng vind whaha
[verwijderd] Dahlia het ligt eraan, sommigen doen het wel anderen niet normaal gesproken zou dat wel altijd moeten..π
Youtan Dahlia mijn nagelmevrouw doet het eerst loshalen/naar achter duwen en daarna met een speciaal (elektrisch) ronddraaiend vijltje het overbodige weghalen inderdaad. Je kunt met deze nagels nu al naar een salon (of bij iemand thuis) je nagels laten doen, dan groeien ze met de gellac mee.
Youtan Toch geen βbloteβ nageltjes voor mij... maar wel een keer heel rustig. Ga 5 weken weg, heb een glittertje en een lamp en spulletjes meegekregen, dus over 2,5 week ga ik het zelf doen π€
Youtan Mijn zelfgedane nageltjes... zit ik in de caravan met mijn nagelsalon-spullen, mijn nageltjes te doen! Ik ben zo blij met mijn nageldame en dat ik volgende week ofzo weer naar haar toe mag.
Youtan [verwijderd] het valt idd niet tegen... maar ik vind het niet prettig om te doen. Normaal zit ik met mijn handjes naar voren een veetje te kletsen. Nu moest ik zelfs mijn bril opzetten en ben ik zeker een uur bezig geweest π
Youtan Weer verwend door mijn nageldame! Heerlijk uurtje kletsen π π». Mijn nagelstyliste is mijn nichtje, dus altijd een heerlijk uurtje. Ik ben weer blij!