Sevenof9 Oh grappig haha, had ik afgelopen week ook (voor het eerst). Nooit geweten. Vind ik ook stom eigenlijk, waarom moet altijd alles iets betekenen, ipv 'gewoon omdat je het mooi vindt'? Toen ik nog van de vrouwen was, deed ik het nooit whaha! Maar wist het dus ook niet!
Show je nagels.
- Bijgewerkt
Schuurpapier ja van mij hoeft het niks te betekenen, maar voor andere vrouwen betekent het iets dus misschien handig om te weten ik snap wel dat er dat soort tekens zijn, het is niet altijd makkelijk om overal te vertellen op wel geslacht je valt en zoiets kan wel handig zijn.
Sevenof9 Ja dat snap ik ergens ook wel, al was ik er altijd heel open over haha. Doe ik voortaan wel m'n middelvinger, joeee
Sevenof9 ik heb altijd de ringvinger Γ©n duim. Wat betekent dat?
aardbeitjes Dat mag jij verzinnen
Malibu barbie is in the house!
[verwijderd]
aardbeitjes
Zo afgrijselijk dat het wel weer leuk is.
[verwijderd] het leven is al beige genoeg
[verwijderd]
aardbeitjes Daar heb je helemaal gelijk in! οΈ
[verwijderd]
Joe, voor het eerst mat en het bevalt me wel!
[verwijderd] wat mooi!
Hier lekker zilver haha. Binnenkort maar weer eens een nieuw kleurtje erbij kopen
[verwijderd]
[verwijderd] Mooi!
Voelt deze mat ook stroef of voelt het wel glad? Ik vind mat erg mooi maar de stroefheid kan ik slecht tegen.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd]
Het is wel gewoon glad hoor. Alleen het voelt niet als lak lak.
- Bijgewerkt
Met een bloemetje deze keer
Dank je. Mijn (stief)dochter werkt bij een nagelstudio/schoonheidssalon. Ze verft ook iedere 4 weken mijn wenkbrauwen
- Bijgewerkt
Ik kreeg een foutmelding dus hier het nieuwe deel: https://allesvoordekids.nl/d/4078-show-je-nagels-2