Ik zie dat veel van jullie de ringvinger in een andere kleur lakken. Weten jullie wel dat dat een teken is om aan te geven dat je op vrouwen valt? Het heet femme flagging.

Sevenof9 Oh grappig haha, had ik afgelopen week ook (voor het eerst). Nooit geweten. Vind ik ook stom eigenlijk, waarom moet altijd alles iets betekenen, ipv 'gewoon omdat je het mooi vindt'? Toen ik nog van de vrouwen was, deed ik het nooit whaha! Maar wist het dus ook niet!

Schuurpapier ja van mij hoeft het niks te betekenen, maar voor andere vrouwen betekent het iets dus misschien handig om te weten πŸ˜› ik snap wel dat er dat soort tekens zijn, het is niet altijd makkelijk om overal te vertellen op wel geslacht je valt en zoiets kan wel handig zijn.

Sevenof9 Ja dat snap ik ergens ook wel, al was ik er altijd heel open over haha. Doe ik voortaan wel m'n middelvinger, joeee πŸ˜›

• [verwijderd]

aardbeitjes Daar heb je helemaal gelijk in! πŸ‘οΈ

8 dagen later
        • [verwijderd]

[verwijderd] Mooi!
        Voelt deze mat ook stroef of voelt het wel glad? Ik vind mat erg mooi maar de stroefheid kan ik slecht tegen. πŸ™ˆ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd]
          Het is wel gewoon glad hoor. Alleen het voelt niet als lak lak.

Dank je. Mijn (stief)dochter werkt bij een nagelstudio/schoonheidssalon. Ze verft ook iedere 4 weken mijn wenkbrauwen😍🀩