Elise75 Onze eerste vliegvakantie naar fuerte ventura, 1 dag na deze vakantie werd er borstkanker geconstateerd bij mij. Dus deze vakantie is echt de mooiste herinnering aan de periode voordat ons leven veranderde 🙈
Femkes Deze is Ibiza. We waren er ivm een bruiloft en ik vond het op zich geen fantastisch eiland of zo, maar we gingen met zijn tweeën er naartoe en kwamen met zijn drieën terug, terwijl de hoop op zwanger worden al bijna kwijt waren. Deze is van afgelopen jaar in Normandië. Het was heerlijk weer, een heerlijke camping, de kinderen hebben genoten, ik was zelf aardig relaxed, gewoon een vakantie zoals vakantie bedoeld is.
smax Onze laatste vakantie samen. Prachtig land... Noorwegen! Als je de boot ziet, zie je hoe groot dit fjord is.
[verwijderd] Zonsondergang in Costa Rica.. Huwelijksreis met ex, voelt als 3 levens geleden, maar was hoe dan ook een prachtige reis..
Snoopy1979 Texel, ik denk 2 jaar geleden. Als we de kinderen vragen waarnaar ze op vakantie willen, is het Texel en de Efteling 🙂
Indy90 Dit was tijdens onze eerste vakantie samen. De foto is genomen bij de Plitvice meren in Kroatië.
Marshmallow Kreta, dat typisch blauwe ❤️ Weer Kreta, maar andere kant. Ik en oudste. Laatste verre vakantie met z'n drietjes. Frankrijk, de Ardeche, vorig jaar.
Ffion Dit was de eerste keer dat we het aandurfde (ivm onze dochter) om naar het buitenland op vakantie te gaan. We zaten op een camping bij het meer van Annecy. Op deze foto maakte we een uitje en gingen we lunchen, ook weer voor het eerst sinds hele lange tijd. Het ging goed en we waren zo blij en opgelucht. Het gaf een positieve boost aan ons (soms niet zo positieve) vooruitzicht voor de toekomst.
Snoopy1979 Manque Ook zo verliefd op Texel? Wij gaan het liefst elk jaar, de kinderen zijn er ook dol op. Voor de zomer nog niets gepland, wordt waarschijnlijk last minuten kamperen op Texel (afhankelijk van het weer 😉). Vorig jaar hadden we de fietsen mee, dat was zo fijn! De auto maar 1 keer gebruikt.
Robije Angel1980 hele mooie foto! Wil ook nog wel een keer heen. Laatste keer was ik 12 denk ik, weet ik niet zoveel meer van helaas.