• [verwijderd]

De titel zegt het al, post een vakantiefoto... zo eentje waar je geweldige herinneringen aan hebt!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Seiganto-ji tempel in Nachikatsuura. Onderweg op de Kumano Kodo pelgrimsroute staat deze pagode, op de achtergrond een waterval waar we ook dichterbij zijn gaan kijken.

Op verschillende plekken op deze route in tempels een wens gedaan, die vandaag over 6 weken is uitgerekend 😉

Eigenlijk vooral deze twee. De zonsondergang van mijn eerste avond op vakantie, helemaal alleen, in Tunesië. Daar heb ik ook mijn vriend en vader van mijn kinderen ontmoet, hij was onze Nederlandstalige reisleider. Zo cliché. En de foto in de woestijn. De vrijheid, de rust, voelde me helemaal zennnn!

• [verwijderd]

Schuurpapier wat een mooie herinnering aan zo’n belangrijk moment in je leven!

Eigenlijk heb ik van al mijn vakanties wel mooie en speciale herinneringen. Of ze nu dichtbij waren in onze buurlanden, of aan de andere kant van de wereld, elke vakantie was mooi en speciaal.
      Maar Spanje blijft voor mij altijd letterlijk thuis komen, rust, zon en genieten!

• [verwijderd]

Manque wij waren daar ook in 2012.
        Ook zulke mooie herinneringen aan. De enige vakantie waar we beide graag nog langer wilde blijven. Ipv het oke vinden dat we weer lekker naar huis gaan.

• [verwijderd]

Mary zalig, glaasje bubbels in het zwembad, daar kijk ik al echt naar uit deze zomer! Ook hier heeft Spanje een speciale plek in mijn hart ❤️

• Mary hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Manque ik zou heel graag nog eens met de camper door de usa willen reizen, maar mijn man is daar tot nu toe nog niet voor te porren ...

• Manque hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Manque ja!
              We zijn van LA naar san fran gereden. Via yellowstone. Dus een heel groot rondje.

[verwijderd] Ja, niets fijnere dan in de zon, aan het zwembad relaxen met een glas cava!
              Heb jij nou in Spanje gewoond en of ook een huis in Spanje?

[verwijderd] Ik zou dat niet met een camper doen, die slurpen benzine, je betaalt je helemaal scheel. Soms heb je mooie plekken waar je kampeert (natuurparken), maar vaak ook helemaal niet (in en om steden).
                Wij hadden een hybride auto gehuurd en verbleven steeds in motels/hotels. Uiteindelijk ben je daarmee helemaal niet duur uit en je hebt wel comfort enzo.

• [verwijderd]

Mary Ik heb 15 jaar in Spanje gewoond en daar mijn man leren kennen. Inmiddels wonen we al weer 7 jaar in Nederland maar gaan vaak naar Spanje om de familie te zien. Was trouwens zijn idee om naar NL te verhuizen, wat mij betreft was ik daar blijven wonen 🤣

• [verwijderd]

Manque twee van mijn nichtjes zijn met hun familie zo’n reis gaan maken en vonden het juist ideaal met de kids. Het zou mij vooral gaan om de natuurparken, mochten we dan eventueel een grote stad erbij plakken, zou dat aan begin of einde van de reis zijn en dan is die camper niet meer nodig.

Maar ja, zou pas iets zijn voor over een jaar of 5 😄