Sevenof9 haha ik zet ook altijd uit gemakzucht de hele pan in de koelkast. En dan standaard chagrijnig worden als er vervolgens niets meer in de koelkast past πŸ˜‚

Manque nah, dat vind ik ook wel stom. Bij mijn man vind ik het een ding (en dat geeft me munitie voor zijn 'dat heb ik nooit' - opmerkingen) maar bij een collega vind ik dat raar

Sevenof9 ja idd dat je dubbel afwast😏 maar wij eten de dag erna altijd wat er in de pan zat dus niet tig pannen in de koelkast.

tupp 🀣Die eerste πŸ˜‚ maar dan is mijn man die vrouw en ik die man 😜

2 maanden later
  • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sevenof9
@Manque

Toevallig had ik het hier vorige week over met mijn psych. Zij denkt dat degene die mij om alle kleine dingen bekritiseert, zich voelt als niet opgewassen tegen mij. Dat irriteert. Als ze dan toch een kans zien, dat het dan heel breed uitgemeten wordt.
Zegt dus meer over een ander, dan over jou.

Edit.. schiet de pagina dus weer omhoog en zie ik niet dat ik op oude berichten aan het reageren ben. 🀦

[verwijderd]

Geeft niets.. zie ik het topic weer en kan ik een leuk plaatje zoeken bij mijn veranderde status πŸ˜†πŸ˜πŸ˜Š

8 maanden later

Dit plaatje stuurde man mij net. We kwamen m een paar maanden terug ook tegen toen we met de telefoon bezig waren, hij had hem mij jaaaaren geleden al een keer gestuurd. Ik vind dat achteraf zo bijzonder 😊

• [verwijderd]

Ansji knuffel ☹️

24 dagen later
    13 dagen later