Omschrijf je relatie met een afbeelding
tupp die laatste is wel echt herkenbaar
tupp Ik vind het ook heel herkenbaar, maar dan ben ik de man Mijn vriend heeft letterlijk altijd een glas water staan zelfs. En die lijst... hij zet volledige pannen in de koelkast als er eten over is, in plaats van het in een bakje te doen. En hij is heel blij als ik een keer ongelijk heb of iets vergeet en daar moet dan ook gejuich en zo'n dansje bij
Haha! Ik heb ook altijd een glas water staan heel de dag, en de kinderen ook beide.
Ik erger me dus kapot aan vriend die na elke beker drinken perse een nieuwe beker wil. Doe normaal man
Ik had laatst dus op mijn werk zo'n collega die ineens begon te juichen omdat ik iets verkeerd gedaan had, want dan was het eindelijk een keer niet zij die het verprutste, zo legde ze dat uit. En ik vond dat echt héél erg stom! Want ik pest haar nooit met fouten of iets dergelijks, dus waarom dan juichen als ik een keer iets verkeerd doe? Ik snap echt niks van die reactie.
Manque nah, dat vind ik ook wel stom. Bij mijn man vind ik het een ding (en dat geeft me munitie voor zijn 'dat heb ik nooit' - opmerkingen) maar bij een collega vind ik dat raar
tupp Die eerste
maar dan is mijn man die vrouw en ik die man
[verwijderd]
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Toevallig had ik het hier vorige week over met mijn psych. Zij denkt dat degene die mij om alle kleine dingen bekritiseert, zich voelt als niet opgewassen tegen mij. Dat irriteert. Als ze dan toch een kans zien, dat het dan heel breed uitgemeten wordt.
Zegt dus meer over een ander, dan over jou.
Edit.. schiet de pagina dus weer omhoog en zie ik niet dat ik op oude berichten aan het reageren ben.
Geeft niets.. zie ik het topic weer en kan ik een leuk plaatje zoeken bij mijn veranderde status
Dit plaatje stuurde man mij net. We kwamen m een paar maanden terug ook tegen toen we met de telefoon bezig waren, hij had hem mij jaaaaren geleden al een keer gestuurd. Ik vind dat achteraf zo bijzonder
[verwijderd]