tupp Ik vind het ook heel herkenbaar, maar dan ben ik de man πŸ˜… Mijn vriend heeft letterlijk altijd een glas water staan zelfs. En die lijst... hij zet volledige pannen in de koelkast als er eten over is, in plaats van het in een bakje te doen. En hij is heel blij als ik een keer ongelijk heb of iets vergeet en daar moet dan ook gejuich en zo'n dansje bij πŸ˜‚

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

Haha! Ik heb ook altijd een glas water staan heel de dag, en de kinderen ook beide.
    Ik erger me dus kapot aan vriend die na elke beker drinken perse een nieuwe beker wil. Doe normaal manπŸ™ˆ

Sevenof9 maar hoe warm je dat weer op dan? Pak je daar weer een andere pan voor? Dat vind ik dus zonde.. Een dag later word het weer in een pan opgewarmd..

Ik had laatst dus op mijn werk zo'n collega die ineens begon te juichen omdat ik iets verkeerd gedaan had, want dan was het eindelijk een keer niet zij die het verprutste, zo legde ze dat uit. En ik vond dat echt héél erg stom! Want ik pest haar nooit met fouten of iets dergelijks, dus waarom dan juichen als ik een keer iets verkeerd doe? Ik snap echt niks van die reactie.

Sweetl Wat is er precies zonde? Dat je dan een extra keer een pan afwast en dat bakje? Ik vind het vooral zonde dat onze hele koelkast vol staat met pannen, we hebben een tafelmodel koelkast, daar past niet zoveel in. Vriend klaagt ook over het gebrek aan ruimte in de koelkast trouwens...

Manque Ja raar is dat he! Maar ik denk dat het uit onzekerheid voort komt, dat mensen zelf het idee hebben dat zij altijd dingen fout doen en verwachten dat je er een oordeel over hebt, zelfs als je er niks van zegt.

Sevenof9 haha ik zet ook altijd uit gemakzucht de hele pan in de koelkast. En dan standaard chagrijnig worden als er vervolgens niets meer in de koelkast past πŸ˜‚

Manque nah, dat vind ik ook wel stom. Bij mijn man vind ik het een ding (en dat geeft me munitie voor zijn 'dat heb ik nooit' - opmerkingen) maar bij een collega vind ik dat raar

Sevenof9 ja idd dat je dubbel afwast😏 maar wij eten de dag erna altijd wat er in de pan zat dus niet tig pannen in de koelkast.

tupp 🀣Die eerste πŸ˜‚ maar dan is mijn man die vrouw en ik die man 😜

2 maanden later
            • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sevenof9
            @Manque

Toevallig had ik het hier vorige week over met mijn psych. Zij denkt dat degene die mij om alle kleine dingen bekritiseert, zich voelt als niet opgewassen tegen mij. Dat irriteert. Als ze dan toch een kans zien, dat het dan heel breed uitgemeten wordt.
            Zegt dus meer over een ander, dan over jou.

Edit.. schiet de pagina dus weer omhoog en zie ik niet dat ik op oude berichten aan het reageren ben. 🀦

[verwijderd]

Geeft niets.. zie ik het topic weer en kan ik een leuk plaatje zoeken bij mijn veranderde status πŸ˜†πŸ˜πŸ˜Š

8 maanden later

Dit plaatje stuurde man mij net. We kwamen m een paar maanden terug ook tegen toen we met de telefoon bezig waren, hij had hem mij jaaaaren geleden al een keer gestuurd. Ik vind dat achteraf zo bijzonder 😊