• [verwijderd]

Iemand nog een leuke tip voor de vakantie? Wij gaan volgende week 3 weken op vakantie en ik wil een oefen- of doeboek mee. Ik heb al het boek mindful wandelen in mijn mandje liggen bij bol.com met daarin allerlei oefeningen. Ik zoek er nog iets bij. Iets creatiefs of iets met ontspanning?

De Droom van Marc Hebbrecht. Een (psychoanalytisch) boek over (surprise!) dromen.
    Opleidingsgerelateerd, maar ik geniet van ieder woord.

• [verwijderd]

Hooyo-shimbir ik zit net een filmpje van dit boek te bekijken. Het ziet er prachtig uit en de inhoud spreekt mij aan. Ook een mooi boek voor op de koffietafel in de wachtkamer van mijn praktijk. Dank voor de tip!

• [verwijderd]

Ik heb ook nog deze besteld voor de vakantie. Ik kende het hele principe van een art journal niet en ben benieuwd.

• [verwijderd]

Deze net uit.
      Had em mee besteld bij bol.com, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Grappig boekje.
      Wordt eigenlijk maar ÊÊn principe in uitgelegd, vandaar dat het zo dun is. Dat maakt het ook wel leuk om even tussendoor te lezen.

Net nummer drie van Jack Reacher uitgelezen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben nu Grip van Rick Pastoor aan het lezen. Een boek over zijn manier van werken waarmee je grip op je werk krijgt.

Ik dacht dat het een boek met veel open deuren zou zijn, maar dat valt mee. Ik heb er tot nu toe al een aantal goede tips uitgehaald. 👍

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb hier een oude versie van. Staat al jaren op de wc om er zo nu en dan doorheen te bladeren.

Ik heb vanmiddag bij het afscheid van een client dit boek gekregen. Had ze helemaal niet hoeven doen, maar ben er wel heel blij mee.

Ik heb dit boek uitgelezen. Ik vond het erg interessant: een detectieve die zich in China afspeelde. Geschreven door een Chinese, waardoor er heel veel informatie over het gewone leven in China in stond. Zo totaal anders dan in Nederland.

Gisteravond in dit boek begonnen. Heb nu al zin er verder in te lezen...

• smax hebben hierop gereageerd.