[verwijderd] [verwijderd] Ik sta al een week of 7 op de wachtlijst van de bieb voor dit boek. Bizar hoeveel mensen er ook nog voor mij zijn.
[verwijderd] Ik ben bezig met A curse so dark and lonely, leest lekker weg. Sfeertje van hof van doorns en rozen.
Angel1980 [verwijderd] ik heb 'm inmiddels uit en ook ik vond het boek ook iets minder. Nog steeds goed geschreven, maar ik miste vooral de humor.
[verwijderd] Ik hou normaal gesproken helemaal niet van non-fictie, maar ik ben net begonnen in Nerds! en ik zit zo hard te lachen. Hilarisch geschreven en vreselijk herkenbaar π
[verwijderd] Vandaag begonnen aan Stepsister, een verhaal vanuit het perspectief van de stiefzus van Assepoester. Isabella is een badass, en veel interessanter dan Cinderella ooit is geweest π (En pssst, het e-book is maar 1,99 bij bol!)
Kyra73 Ik ben nu bezig in de serie Q van Jussi Adler-Olsen over een knorrige Deense rechercheur, die oude zaken opnieuw onderzoekt. Van de week deel 1 uitgelezen en gisteren in deel 2 begonnen. Heerlijke boeken met spanning en vooral veel humor geschreven.
Pietje1987 Ik heb het nieuwste deel van de serie Ryder Creed van Alex Kava gelezen en hij is net zo goed als de voorgaande delenπβ€οΈ
[verwijderd] Morgen krijg ik "Het instituut" van Stephen King binnen (tevens releasedatum). Kan niet wachten om er in te beginnen! Oh en.... "Het meisje dat hield van Tom Gordon" wordt verfilmd!!! Daar ben ik zΓ³ enthousiast over! Hopelijk verprutsen ze het niet.
[verwijderd] [verwijderd] ik hou van stephen king β€οΈ. Wat ik volgens mij al 3x in dit topic heb vermeld π.
Kyra73 Gisteren mijn eerste Ruth Rendell uitgelezen (stond in mijn minibieb): De strandjutter en andere verhalen. Ik heb genoten. Hoe komen ze er toch op om van gewone allerdaagse situaties iets horrorachtigs te maken en mij daar helemaal in meekrijgen...
[verwijderd] Kyra73 dank je wel π [verwijderd] ik wist t ja haha!! π Lumihiutale dat hoop ik ook! Samen met het meisje staat die in mijn top 5. En 22-11-1963. Heerlijk boek ook.
smax Ik ben Geen kind meer van Esther Boek aan het lezen. Werk veel voor de zedenpolitie en vind het interessant/leuk om het eens vanaf de andere kant te horen/lezen.
[verwijderd] Jullie lezen allemaal van die grote mensen boeken π Ik blijf stug mijn ya's delen hoor! Ik heb net Letters to the Lost en More than we can tell (beiden van Brigid Kemmerer) gelezen, erg goede verhalen.
smax Op dit moment lees ik Slotcouplet van Sander de Hosson. Heb enorme bewondering voor verplegend personeel hoe ze met ziekte, lijden en de dood omgaan
[verwijderd] [verwijderd] zou je willen laten weten of het een aanrader is? Sinds kort weer lid van de bieb en klinkt interessant.