• [verwijderd]

Blue HΓ¨ wat jammer! Ik hoop dat dit niet komt door de gebeurtenissen van gisteravond. Want dat is volgens mij echt een misverstand. Ik moest juist ontzettend lachen om je opmerking! πŸ˜„

Maar ik zal je een ban geven. En hopelijk zien we je daarna weer gewoon terug!

4 dagen later
  • [verwijderd]

Oke, dit is niet leuk, maar ik heb besloten om mijn account op te zeggen hier. De twee weken zonder forum hebben me goed gedaan, en ik merk dat ik minder behoefte heb om hier te komen lezen en mee te schrijven.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid en de fijne steun!

Mods, mijn account mag dus verwijderd worden.

[verwijderd] maar, maar hoe weten we dan hoe het afloopt met je boek??

• Meca hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Wat jammer [verwijderd], we gaan je missen. Bedankt voor al je gezelligheid. Leuk dat je er was!

• [verwijderd]

Zullen we nooit weten waarom ze nou precies op stijl en sprong verhuisd is, en nooit weten of ze ooit haar boek gaat uitgeven, en of ze ooit in haar blote kont in haar tuin zal liggen.. πŸ˜”

ik haat open eindes!

@774#284055 nee 😭

June Jij kan haar voor ons stalken op Instagram πŸ‘€

Maar jammer @zonnetje! Gaan je missen hier. Succes met alles!

• June hebben hierop gereageerd.

Meca ja maar ik heb haar niet in mijn vriendenlijst.

@774#284055 jammer! Maar goed dat je aan jezelf denkt πŸ‘

@774#284055 ahhh dat meen je niet!

18 dagen later
        • [verwijderd]

Lieve, leuke mensen,

Ik heb besloten om te stoppen met het forum. Bedankt voor de tijd dat ik met jullie op mocht trekken, voor alle gezelligheid, voor alle gekkigheid, voor alle discussies, goede gesprekken en goed advies. Bedankt dat jullie mij een kijkje in jullie levens gaven, zodat ik met jullie mee kon leven en dat jullie met mij meeleefden. Ik ga jullie missen.

Het ga jullie goed! 😘

Liefs,

Janna

[verwijderd] wat jammer! Waar komt deze beslissing vandaan?

Het ga je goed! Hopelijk ook met je dochter en haar nieuwe school.

[verwijderd] Ooh wat jammer!

Bloem Janna Oh nee. 😩Waarom? Ik vind jou altijd zo veel bijdragen aan de topics. Jij kan heel goed analyseren en uitleggen waarom je iets vindt. Je bent echt een van de verblinders vanuit forum. Ik ga je echt enorm missen!

Hier ben ik het volledig mee eens

• [verwijderd]

Bloem Je bent echt een van de verblinders vanuit forum. I

Helemaal mee eens πŸ™ Je doet altijd zo je best om ons samen te houden of terug bij elkaar te brengen.