• [verwijderd]

Ik wil ook graag een ban van 2 weken. Iets te veel op mijn bord op het moment en heb focus nodig...

13 dagen later

Blue nee ๐Ÿค“ tenzij je een hele goede reden hebt ๐Ÿ˜œ

• Blue hebben hierop gereageerd.

Toch6 haha! Nee, m'n hoofd loopt een beetje over en ik moet me wat meer focussen op andere dingen. Dit forum helpt daar nu niet bij

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • Toch6 vindt dit leuk
        • [verwijderd]

Blue Hรจ wat jammer! Ik hoop dat dit niet komt door de gebeurtenissen van gisteravond. Want dat is volgens mij echt een misverstand. Ik moest juist ontzettend lachen om je opmerking! ๐Ÿ˜„

Maar ik zal je een ban geven. En hopelijk zien we je daarna weer gewoon terug!

4 dagen later
        • [verwijderd]

Oke, dit is niet leuk, maar ik heb besloten om mijn account op te zeggen hier. De twee weken zonder forum hebben me goed gedaan, en ik merk dat ik minder behoefte heb om hier te komen lezen en mee te schrijven.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid en de fijne steun!

Mods, mijn account mag dus verwijderd worden.

[verwijderd] maar, maar hoe weten we dan hoe het afloopt met je boek??

• Meca hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Wat jammer [verwijderd], we gaan je missen. Bedankt voor al je gezelligheid. Leuk dat je er was!

• [verwijderd]

Zullen we nooit weten waarom ze nou precies op stijl en sprong verhuisd is, en nooit weten of ze ooit haar boek gaat uitgeven, en of ze ooit in haar blote kont in haar tuin zal liggen.. ๐Ÿ˜”

ik haat open eindes!