Hopsatee @Manque @[verwijderd] @June warm welkom hoor π€£ Ik zit/zat niet zo goed in mβn vel helaas dus beetje afstand genomen van alles π
Manque Hopsatee Hoewel het eigenlijk heel goed is om van je af te praten/schrijven, herken ik dat wel hoor. Ik heb ook de neiging om mezelf terug te trekken als het niet goed met me gaat. Maar ik ben blij dat je toch je weg terug gevonden hebt π
Hopsatee Manque Ja ik ben bang dat dat bij mij ook diep zit (vanuit mijn opvoeding) we praten er niet over als het niet goed gaat. Ik kan dat dan live niet maar ook op een forum niet zo goed (of ik haal het snel weg) Ik zit inderdaad ook dan het liefste in mijn teruggetrokken thuis cocon π Dus herkenbaar! Maar zoβn warm welkom doet me wel goedβ¦
[verwijderd] Mag ik een ban van een week? Ik had geprobeerd even wat afstand te nemen maar het lukt me niet zo goed..
Toch6 [verwijderd] wel terug komen hΓ©! (Via fb mag je ook contact houden, hou die opening open π)
[verwijderd] Toch6 ja was niet helemaal de bedoeling maar crisis hier en zoek met spoed hulp π¬ Ik ga later reageren op je pb! Had hem al wel gezien maar even druk vandaag met andere dingen dus..