[verwijderd] Sorry @[verwijderd], ik laat me weer verleiden het ergste uit mezelf naar boven te halen. Is niet wie ik ben. Sorry dat ik zo deed. Mijn account mag nu echt weg @[verwijderd] @Manque @ beheer
[verwijderd] mijn account mag verwijderd worden. ik heb geen problemen hier. maar kan ook niet echt wennen. en heb steeds minder tijd, Groetjes Beccie
Manque Jongens er zijn er sinds 'de discussie' 2 vertrokken en er is er 1 bijgekomen. Laten we er geen drama van maken đ ik wil iedereen ook verzoeken om dit topic te gebruiken waarvoor het bedoeld is en geen discussies re starten over vertrokken leden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Alvast bedankt.
[verwijderd] June Djeez, dames kunnen jullie even kappen met dit topic. Ik kreeg een hartverzakking van de vele berichten hier in het topic. Dat gevoel krijg ik ook. Manque ik wil iedereen ook verzoeken om dit topic te gebruiken waarvoor het bedoeld is (...). Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben. Alvast bedankt. Een oudje maar even omhoog gehaald. đđđ Super leuk al die berichten, overigens niet allemaal gelezen, (tenzij je/jullie hier het forum verlaten.đ) Anders idee om dit topic weer te gebruiken waarvoor hij is?đ