[verwijderd] Heel veel sterkte met alles @[verwijderd] En hopelijk zien we je weer opduiken hier en/of op ZP.
Adje Oh jee, dat klinkt niet goed, met name gezien je topic op zp gisteren. Ik zag al dat die weg was en je niet meer actief bent. Ik hoop maar dat het goed met je gaat of in ieder geval dat het gauw beter gaat!
[verwijderd] Vulpen Ik kom niet verder met terug lezen dan een bepaalde datum, maar aangezien verwijderd bij de berichten komt te staan mag het account wel weg. Denk dat het zo wel voldoende is. Bedankt voor de gezelligheid en luisterende oren iedereen! 💋
Blue Sterkte Dasty! Jammer dat je weggaat, maar ik denk dat je persoonlijke omstandigheden er nu wel reden toe geven.
Luuz @493#130926 ik heb je account verwijderd. Mocht je terug willen komen tzt kan je je natuurlijk gewoon weer aanmelden. Jammer dat je gaat!
[verwijderd] Mag mijn account verwijderd worden? Ik schrijf te weinig mee en reageer niet actief in het enkele topic dat ik volg. Daarnaast triggeren bepaalde dingen me te veel dus ook uit zelfbescherming is het beter als ik stop met het forum. Dankjewel alvast.