Wil niks invullen voor hopsatee, maar ik merk dat het ook wel iets met me doet om steeds op fora over covid te lezen. Het beperkt zich ook niet tot 1 topic, maar het gaat er overal wel over. Dus als je door niet-forummen daar iets minder mee bezig bent, begrijp ik wel dat je daarvoor kiest.

10 dagen later
  • [verwijderd]

Ik wil graag mijn account opzeggen.
Bedankt voor de leuke tijd die ik hier heb gehad en het ga jullie goed

[verwijderd] Aww weet je het zeker? Ik zou dat echt jammer vinden, het is juist ook fijn als niet iedereen op het forum hetzelfde over alles denkt hè! Kun je niet voorlopig het corona-topic op negeren zetten? Sterkte!

Heel jammer, Wenda πŸ™

Ik hoop dat je jezelf welkom weet, hopelijk tot ooit.

@Hopsatee 's ban zit er op vandaag!
    Weet niet meer vanaf hoe laat, maar ergens vandaag wordt die opgeheven.

Oh, nog even een huishoudelijke mededeling tussendoor: als je even wil afkoelen, of eventjes uit de greep van een topic of discussie wil, is een ban van een dag of 48 uur ook mogelijk. Je hoeft niet gelijk wekenlang weg πŸ˜…

Hopsatee gelukkig je bent er weer. Je maakte het wel spannend hoor. πŸ˜…

Hopsatee Hoewel het eigenlijk heel goed is om van je af te praten/schrijven, herken ik dat wel hoor. Ik heb ook de neiging om mezelf terug te trekken als het niet goed met me gaat. Maar ik ben blij dat je toch je weg terug gevonden hebt πŸ™‚

Manque Ja ik ben bang dat dat bij mij ook diep zit (vanuit mijn opvoeding) we praten er niet over als het niet goed gaat. Ik kan dat dan live niet maar ook op een forum niet zo goed (of ik haal het snel weg) Ik zit inderdaad ook dan het liefste in mijn teruggetrokken thuis cocon πŸ˜ƒ Dus herkenbaar! Maar zo’n warm welkom doet me wel goed…