Opzeggen account en ban-aanvragen
Ik ga hier vast spijt van krijgen, maar mag ik een ban van een week? Gewoon even wat afstand nemen van alles.
Marshmallow Tot over een week!
Marshmallow tot over een week en hopelijk vind je wat rust
Marshmallow fijne pauze
[verwijderd]
Ik wil mijn account opzeggen.
[verwijderd] Jammer, ga je missen!
[verwijderd] Ach wat jammer
Wil je nog posts en of foto's weghalen? Dan laat ik de account nog een dagje openstaan. Anders sluiten we hem vandaag nog.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Er is hier echt wat mis met hoe er met elkaar wordt omgegaan. Ik ben hier eerder door weggegaan en doe dit nu opnieuw en definitief. Ik wil eigenlijk dat alles dat ik ooit hebt gepost wordt gewist, maar dat zal wel niet kunnen. Graag vandaag nog sluiten.
Denk om elkaar. Iedereen is mens en verdient het om zo behandeld te worden. Het maakt niet uit of je arts bent of schoonmaker en of je verantwoordelijkheid draagt of niet.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Bedankt voor de verduidelijking. Ik zie nu hoe het gesprek in Koffiepraat verliep...
Ik kan inderdaad niet alle posts in 1x wissen. Het enige dat er gebeurt wanneer een account opgeheven wordt, is dat je gebruikersnaam verandert in 'Verwijderd'. Vandaar dat ik vroeg of je zelf nog iets wilde weghalen. Maar als je dat niet wil, sluit ik je account nu direct.
Het spijt me dat het zo loopt. Ik vind het jammer om je te zien vertrekken. Weet dat je altijd welkom bent, mocht je toch weer mee willen praten.
Dan moet je dat zelf ook doen @[verwijderd]. Ik vind wat jij beschrijft voor niemand hier gelden dan alleen voor jou. Er kan nog geeneens een 'sterkte' vanaf, en dan heb je het over een prettige omgang hier. Ik denk dat je best naar jezelf mag kijken, hoe jouw online manier van communiceren over kan komen. Meestal vind ik dat erg bot.
Voor de rest wens ik je oprecht veel succes met alles.
- Bijgewerkt
[verwijderd] ik denk dat je je hand in dit geval ook echt in eigen boezem mag steken. Reflecteren over hoe iets overkomt of hoe je een reactie opschrijft is sowieso verstandig, dat is ook op mezelf van toepassing.
Ik vind het jammer dat je gaat, maar met de omgang hier is niks mis. De specifieke reacties hebben in dit geval te maken met woordkeuze en de context die niet de juiste was voor deze opmerking. Dat je daar op gewezen bent op een nette manier is volgens mij alleen logisch.
- Bijgewerkt
Zullen we het gesprek niet nog een keer over doen in dit topic?
@"[verwijderd]"#78 geeft aan dat ze weg wil, volgens mij is het nu dan ook klaar.
/edit: het account is nu verwijderd.