Vulpen Born2bme Sterkte! Bedankt allen. Ik heb keelontsteking denk ik en (dus) koorts, voel me enorm beroerd dus baal zo. Wel heel de middag geslapen dus hopelijk houd ik het straks toch nog even vol, in elk geval tot Nederland. Hier wordt het dus gemberthee en chocolade (is zacht voor je keel hè...).
Angel1980 Betsy ik heb vandaag dus voor het eerst voor mijn leven om 12.00 uur wijn gedronken πππ ππππ
Luuz Ik zit te balen. De wedstrijd van de oudste start pas om 17.30. Ik ben hopelijk wel op tijd thuis om Duncan te zien. Hij zwemt vandaag een tienkamp en daar wint hij eigenlijk altijd wel wat, dus kan waarschijnlijk ook niet eerder weg.
Angel1980 Luuz duurt dat zo lang? Jeetje.. ook wel pittig voor je zoon! En ik ga duimen dat je Duncen kan zien!
Ietjuh Vulpen ahh wat balen. Hopelijk kan je in ieder geval Duncan zien. π³π Luuz hopelijk is de podiumceremonie lekker snel gedaan. Kan je snel kijken @allemaal heel veel kijkplezier vanavond π·
Strandbal Ooh ik blijf zeker op tot het einde. Maar ik vind het ook heerlijk om te zitten savonds. Ik ga altijd te laat naar bed en heb elke ochtend weer spijt.
Angel1980 Strandbal herkenbaar, ik ben ook wel een avondmens. Al moet ik (bijvoorbeeld na donderdag) echt wel even bijkomen als het laat is geworden en ik er weer vroeg uit moet. Gisteren lag ik om 21.30 uur in bed π
Angel1980 Robije ik moet je zeggen, één keer en nΓ³Γ³it meer π Echt volledig zinloos, glaasje wijn 's middags drinkenπ Maar ben bezweken voor de sociale druk.. Nu heerlijk aan de thee, nog even dan π
Elena22 Rietjesbeker Ik ben ook echt gebroken. Zolang ik Duncan kan zien en dan tegen de tijd dat ik van de bank naar bed verkas de uitslag bekend is ben ik tevreden π€£
Angel1980 Betsy absoluut! En dat tot 0.50 uur!! π³π En goed mijn aandacht verdelen, er komen nog twee vriendinnen. Breien en lullen tegelijkertijd zeggen we hier in het westen π
[verwijderd] De wijn staat koud, de chips is ingeslagen. Nu nog even mijn telefoon opladen, bankoutfit aantrekken en dan ben ik er klaar voor!
Robije @Vulpen beterschap! @Angel1980 heel verstandig! π Wij gaan vanavond naar de buren, zolang ze het esf aanzetten en er wijn is vind ik alles prima