Elena22 Rietjesbeker Ik ben ook echt gebroken. Zolang ik Duncan kan zien en dan tegen de tijd dat ik van de bank naar bed verkas de uitslag bekend is ben ik tevreden ๐คฃ
Vulpen Born2bme Sterkte! Bedankt allen. Ik heb keelontsteking denk ik en (dus) koorts, voel me enorm beroerd dus baal zo. Wel heel de middag geslapen dus hopelijk houd ik het straks toch nog even vol, in elk geval tot Nederland. Hier wordt het dus gemberthee en chocolade (is zacht voor je keel hรจ...).
Angel1980 Betsy ik heb vandaag dus voor het eerst voor mijn leven om 12.00 uur wijn gedronken ๐๐๐ ๐๐๐๐
Luuz Ik zit te balen. De wedstrijd van de oudste start pas om 17.30. Ik ben hopelijk wel op tijd thuis om Duncan te zien. Hij zwemt vandaag een tienkamp en daar wint hij eigenlijk altijd wel wat, dus kan waarschijnlijk ook niet eerder weg.
Angel1980 Luuz duurt dat zo lang? Jeetje.. ook wel pittig voor je zoon! En ik ga duimen dat je Duncen kan zien!
Ietjuh Vulpen ahh wat balen. Hopelijk kan je in ieder geval Duncan zien. ๐ณ๐ Luuz hopelijk is de podiumceremonie lekker snel gedaan. Kan je snel kijken @allemaal heel veel kijkplezier vanavond ๐ท