[verwijderd] wat veel lange dames hier op avdk! Voel me een ukkie met mijn 1.68 terwijl ik in het dagelijks leven niet het idee heb altijd kleiner dan iedereen te zijn.
Nescio [verwijderd] Ik ook, en ik ben 1.70m. Toch heel gemiddeld denk ik. Ik draag ook vaak hakken trouwens.
[verwijderd] Ik ben 1.79 maar draag geen hakken. Sowieso niet, want ik hou er niet van. Ben meer een “sneakermeisje” 😅 Maar ook omdat ik anders echt te lang ben. Man is ongeveer net zo lang als ik.
Zara75 Wat stoer! Ik ben 1.75/1.76 lang, maar ben mager en oog dus langer. Ik durf het niet, bang om nog dunner te lijken..
Rietjesbeker Ik ben 1.76 en draag rustig hakken als ik daar een dag zin in heb. Mijn man is een of twee centimeter langer dan ik ben (en ik heb 'm wel eens kabouter genoemd toen ik op hakken naast hem stond 😂), daar heb ik alleen tijdens onze huwelijksdag rekening mee gehouden.
Cowgirl80 Ik ben 1.85 en mij man is 1.68 Bij mij geen hakken want: -het lengte verschil is zo al groot genoeg. -ik kan niet rennen naar de trein op hakken -ik krijg last van mijn si -gewricht (bekken) als ik hakken draag
Pimpelmeesje Ik ben 1.78 en ik droeg vroeger wel hakken, vind ze ook heel mooi staan maar helaas krijg ik er nu pijn van. Gewoon doen zou ik zeggen