Cactusje Zijn hier dus lange dames te vinden! Maar als jij hakken wil dragen moet je dat gewoon doen hoor. Hakken zijn niet alleen voor ukkepukkies zoals ik.
[verwijderd] Ook ik ben lang: 1.87 cm. Ik draag gewoon hakken. Mijn man is 1.83 cm dus ik ben hoe dan ook langer. Ik stoor mij daar echt niet aan. Met een flinke hak kom ik overal bovenuit.... Hahaha
[verwijderd] Wat een fijne reacties allemaal !! Ik voel me altijd zo opgelaten als ik boven iedereen uitsteek met mijn lengte Maar eigenlijk moet ik daar gewoon schijt aan hebben hahaha Ik ga maar eens even een paar leuke hakken shoppen denk ik ๐คฃ ๐
Hopsatee Ik ben 1.78 en draag gewoon hakken hoor. Mijn man is maar een cm langer dan ik dus bijv op mijn trouwdag echt maar een minihakje en als ik een feestje heb met hem erbij let ik ook op dat ik niet mijn 8 a 9 cm hakken aan heb maar verder loop ik overal op hoor ๐๐ป Moet ook wel want met maat 42 en geen hakken voel ik me altijd Platvoet en zikk vriendjes...
[verwijderd] Ik vind hakken elke vrouw goed doen (als ze erop kan lopen). Zeker ook lange vrouwen. Mooi juist dan lijken die lange benen nog langer! Ik heb er ook geen moeite mee als een vrouw (met hakken) langer is dan haar partner, vind het er niet gek uit zien in ieder geval.
Born2bme Gewoon doen!! @[verwijderd] ook jij gewoon doen! Mijn broer zn vrouw is sws al 10 cm langer, niemand die daar nog raar naar kijkt hoor.
1986Lynn Ik ben zeker 1.80 (al lang niet gemeten ๐).. Mijn man is โmaarโ 1.75m, dus ik doe de hakken in zijn bijzijn niet zo vaak aan.. Wel altijd als ik ga werken.. ๐
[verwijderd] wat veel lange dames hier op avdk! Voel me een ukkie met mijn 1.68 terwijl ik in het dagelijks leven niet het idee heb altijd kleiner dan iedereen te zijn.
Nescio [verwijderd] Ik ook, en ik ben 1.70m. Toch heel gemiddeld denk ik. Ik draag ook vaak hakken trouwens.
[verwijderd] Ik ben 1.79 maar draag geen hakken. Sowieso niet, want ik hou er niet van. Ben meer een โsneakermeisjeโ ๐ Maar ook omdat ik anders echt te lang ben. Man is ongeveer net zo lang als ik.
Zara75 Wat stoer! Ik ben 1.75/1.76 lang, maar ben mager en oog dus langer. Ik durf het niet, bang om nog dunner te lijken..
Rietjesbeker Ik ben 1.76 en draag rustig hakken als ik daar een dag zin in heb. Mijn man is een of twee centimeter langer dan ik ben (en ik heb 'm wel eens kabouter genoemd toen ik op hakken naast hem stond ๐), daar heb ik alleen tijdens onze huwelijksdag rekening mee gehouden.
Cowgirl80 Ik ben 1.85 en mij man is 1.68 Bij mij geen hakken want: -het lengte verschil is zo al groot genoeg. -ik kan niet rennen naar de trein op hakken -ik krijg last van mijn si -gewricht (bekken) als ik hakken draag
Pimpelmeesje Ik ben 1.78 en ik droeg vroeger wel hakken, vind ze ook heel mooi staan maar helaas krijg ik er nu pijn van. Gewoon doen zou ik zeggen