Bloem Zonnebloem leuk! Dat doe ik ook vaker hoor hetzelfde in een andere kleur of met een ander motief. Niks mis mee. Als het mooi staat en goed zit alleen maar fijn.
Toch6 Ehbo setje voor onderweg (wandelen, dagje uit etc) Wasstrips voor op vakantie. Fles wasmiddel vind ik vervelend om mee te nemen
Rietjesbeker In ÊÊn ruk, ketting met pyriet hanger voor mezelf, luiers voor zoon en 10 paar sokken voor mijn man. Want dat is zo'n logische combinatie bij elkaar đ
Rietjesbeker Een compostbak voor de tuin. In plaats van dat we gft afval in de groene container gooien, kunnen we het ook zelf prima gebruiken in de tuin!
Trees Rietjesbeker kon je deze toevallig niet gratis aanvragen bij de gemeente? Dat is hier namelijk wel zo.
Rietjesbeker Trees nee, hier helaas niet... Edit, deze heb ik bij lidl besteld, dus zo duur was ie gelukkig niet
[verwijderd] Wandelschoenen, Teva's en een nieuwe tas. Paar nieuwe shirts en een jurk. Het voelde erg moeilijk, want geef niet graag geld uit aan mijzelf. đŦđ
Vulpen [verwijderd] een nieuwe tas. Een nieuw Eastpak-heuptasje, of een andere? đ En wat voor Teva's? Die draag ik namelijk nu ook steeds đ
[verwijderd] Vulpen Een Daniel Ray zwart tasje dat je ook op je rug kan dragen. Dacht eens een keer wat 'netters' dan ik tot nu toe had en vooral fijner voor mijn schouder door hem op de rug te kunnen doen. En dit zijn ze, ben heel benieuwd hoe ze straks ook in de vakantie gaan bevallen. Jij bent om zo te horen?
Lovely83 LilyMilie ik volg iemand op instagram. Zij woont daar en laat dit soort jurkjes maken. Je kunt haar vinden op de naam liefsuitbissau. N. heeft 2 prachtige wikkeljurkjes van haar.