[verwijderd] Wandelschoenen, Teva's en een nieuwe tas. Paar nieuwe shirts en een jurk. Het voelde erg moeilijk, want geef niet graag geld uit aan mijzelf. đŦđ
Vulpen [verwijderd] een nieuwe tas. Een nieuw Eastpak-heuptasje, of een andere? đ En wat voor Teva's? Die draag ik namelijk nu ook steeds đ
[verwijderd] Vulpen Een Daniel Ray zwart tasje dat je ook op je rug kan dragen. Dacht eens een keer wat 'netters' dan ik tot nu toe had en vooral fijner voor mijn schouder door hem op de rug te kunnen doen. En dit zijn ze, ben heel benieuwd hoe ze straks ook in de vakantie gaan bevallen. Jij bent om zo te horen?
Lovely83 LilyMilie ik volg iemand op instagram. Zij woont daar en laat dit soort jurkjes maken. Je kunt haar vinden op de naam liefsuitbissau. N. heeft 2 prachtige wikkeljurkjes van haar.
Trees Menstruatie bikinibroekje voor dochter. Het zal mij niks verbazen als ze straks tijdens onze vakantie voor het eerst ongesteld wordt en ik vind het sneu als ze dan niet kan zwemmen. Ze wil geen tampons gebruiken.
Vulpen Trees Ik heb laatst ook zoiets gekocht & al een keer gebruikt en dat ging hartstikke goed, hopelijk heeft zij er ook veel plezier van!
Aurora Voor allebei de jongens đ (jep, heel soms krijgen ze hetzelfde aan) 3 kaartjes voor de Mario-film En we zijn nog even aan het kijken of we Marble Rush of Mario Odyssee kopen voor zoon, want morgen is weer 'ja-dag'.
Marshmallow Nieuwe muis en toetsenbord. Beide gaming toetsenborden. Doe ik zelf helemaal niets mee, maar er zitten programmeerbare knoppen op en dat vind ik erg fijn!