Trees Menstruatie bikinibroekje voor dochter. Het zal mij niks verbazen als ze straks tijdens onze vakantie voor het eerst ongesteld wordt en ik vind het sneu als ze dan niet kan zwemmen. Ze wil geen tampons gebruiken.
Vulpen Trees Ik heb laatst ook zoiets gekocht & al een keer gebruikt en dat ging hartstikke goed, hopelijk heeft zij er ook veel plezier van!
Aurora Voor allebei de jongens 🙈 (jep, heel soms krijgen ze hetzelfde aan) 3 kaartjes voor de Mario-film En we zijn nog even aan het kijken of we Marble Rush of Mario Odyssee kopen voor zoon, want morgen is weer 'ja-dag'.
Marshmallow Nieuwe muis en toetsenbord. Beide gaming toetsenborden. Doe ik zelf helemaal niets mee, maar er zitten programmeerbare knoppen op en dat vind ik erg fijn!
Marshmallow Nog meer geld uitgegeven hehe. Twee jumpsuits voor E. Diverse essentiële oliën. En om eerst te passen, twee badpakken en één bikini voor mij 🙂
iMoeder Eindelijk de knal Barbie neo roze nagellak gevonden ( wat geen gel is ) die ik zocht! 🥳 De meesten neigen naar fuchsia en dat associeer ik teveel met tante Toos zeg maar. Dit is wel echt een mooie kleur en hij smeert ook nog lekker en dekt mooi.
[verwijderd] LilyMilie superschattig! Ik zou het gewoon doen. Misschien dat ze pas over een jaar over gaat, maar dan kan ze er nog wel jaren mee vooruit. En hij is neutraal genoeg om ook niet wakker te liggen van specifieke interesses die kunnen veranderen ofzo..