[verwijderd] iMoeder Waar welke sportkleding? Ik ben naarstig op zoek naar 3/4 leggings die niet doorschijnen tijdens een squat.
[verwijderd] En ook direct de tas verpakking. Die laatste had ik eens in een opwelling gekocht, maar was bijna op. Gebruik hem echt vaak, terwijl ik in principe niet dagelijks een luchtje spuit.
[verwijderd] [verwijderd] ik vind Lutha altijd wel fijne broeken hebben en under armour. Als ex-verkoopster in een sportzaak liet ik vrouwen altijd even squaten in de broek die zij pasten.
iMoeder [verwijderd] Ik ben bij de H&M geweest maar heb daar geen broeken gekocht. Broeken moeten bij mij namelijk een touwtje hebben, anders zakt het af terwijl ik bezig ben. Mijn favoriete sportbroek komt gek genoeg van de Aldi. Maar dat was zomaar eenmalig geloof ik dat ze die hadden. Lidl heeft ook fijne broeken vind ik zelf.
iMoeder [verwijderd] Ja, Under Armour is een fijn merk inderdaad! Nike ook. Maar die hebben heel veel broeken met doorschijnende stukken erin en dat vind ik persoonlijk gewoon een raar zicht.
[verwijderd] Twee plastic bakjes om etensresten in te bewaren. Van de kringloop. Hier verdwijnen ze gewoon. Dan kunnen ze net zo goed meteen tweedehands zijn.
[verwijderd] iMoeder hardloopleggings hebben vaak een touwtje en zijn ook meer squatproof dan gewone fitnessleggings. Misschien dat je specifiek op hardloopleggings kan zoeken?
iMoeder [verwijderd] Ja klopt! Ik koop vaak hardloop leggings. Die gewone met zo’n band die blijven tijdens het kickboksen echt niet op hun plek zitten.
[verwijderd] iMoeder vooral als ze wat meer gedragen zijn, gaat de band wat lubberen met het risico dat je plotseling in je onderbroek staat 😬. [verwijderd] de hardloopbroeken van Nike vind ik inderdaad ook erg fijn. Ik heb er eentje van 11 jaar oud, die ik nog steeds draag.
[verwijderd] @iMoeder klopt inderdaad dat de hardloopbroeken net even wat dikker zijn! Sowieso vind ik Nike broeken voor fitness helemaal niets, maar de hardloopbroeken zijn heel fijn!
iMoeder [verwijderd] r vooral als ze wat meer gedragen zijn, gaat de band wat lubberen met het risico dat je plotseling in je onderbroek staat 😬. Ja precies. En sowieso, ik moet me wel kunnen concentreren op mn tegenstander i.p.v. dat ik afgeleid raak of mn broek niet afzakt. 😂
[verwijderd] 2littlemonkeys oh dat zijn mijn favoriete ijsjes! Ben jaloers, heb een zwaar tegenvallend Kitkat-ijsje hier.