Hopsatee Tantetil Zeker! Ik had het nodig en ik kon het vinden dus dan maar direct binnen hengelen haha!
[verwijderd] Hier gister ook buiten de deur geluncht,, En nieuwe pumps gekocht en 3 setjes lingerie 😎
Lovely83 Had hem al een paar keer bij de Hema zien hangen en dacht telkens “wat een leuk jurkje”! Gisteren zag ik hem weer en heb ik hem toch maar gekocht.
[verwijderd] Die is gaaf! Ik ga volgende maand los. Heb wat leuke dingen gezien bij de esprit. En ik wil nog schoenen maar kom niet tegen wat ik wil.
[verwijderd] Komt ie: Urban iki voor achterop Clarins double wear Een rok Een shirt Voor zoon een zwembroek Voor zoon een boxpakje Voor zoon een shirt Voor man een paar vans
[verwijderd] Voor de kinderen: 2 zomerjurkjes 1 korte broek T-shirt korte mouwen 2 t-shirts lange mouwen 10 paar sokken
[verwijderd] iMoeder Waar welke sportkleding? Ik ben naarstig op zoek naar 3/4 leggings die niet doorschijnen tijdens een squat.
[verwijderd] En ook direct de tas verpakking. Die laatste had ik eens in een opwelling gekocht, maar was bijna op. Gebruik hem echt vaak, terwijl ik in principe niet dagelijks een luchtje spuit.
[verwijderd] [verwijderd] ik vind Lutha altijd wel fijne broeken hebben en under armour. Als ex-verkoopster in een sportzaak liet ik vrouwen altijd even squaten in de broek die zij pasten.
iMoeder [verwijderd] Ik ben bij de H&M geweest maar heb daar geen broeken gekocht. Broeken moeten bij mij namelijk een touwtje hebben, anders zakt het af terwijl ik bezig ben. Mijn favoriete sportbroek komt gek genoeg van de Aldi. Maar dat was zomaar eenmalig geloof ik dat ze die hadden. Lidl heeft ook fijne broeken vind ik zelf.
iMoeder [verwijderd] Ja, Under Armour is een fijn merk inderdaad! Nike ook. Maar die hebben heel veel broeken met doorschijnende stukken erin en dat vind ik persoonlijk gewoon een raar zicht.