Marshmallow Heb een maxi jurk besteld die totaal buiten mijn comfort zone ligt, maar goed als ie niet mooi is stuur ik hem gewoon terug!
Elena22 https://www.bol.com/nl/p/jbl-tune-600bt-nc-draadloze-on-ear-koptelefoon-met-noise-cancelling-wit/9200000090257676/?Referrer=ADVNLGOO002020-OPTHTBP3YM2XM-327516069323&gclid=CjwKCAjwm4rqBRBUEiwAwaWjjAxnMNmg-ERdelZ-kkwUUqbo-PaJ1x33b14wW-qNOBpo-6VQ3jZZsxoCiVoQAvD_BwE Deze. En brood, aardbeien en 2 Red Bull.
Elena22 [verwijderd] Heel goed! Heel mooi geluid en de noice cancelling werkt echt top. Hij zit ook erg lekker.
Hopsatee Een rietjesbeker. Jongste drinkt gewoon uit beker maar ik zocht iets voor onze reis naar Italiรซ.
[verwijderd] Een tablet-reparatie. Als je bedenkt hoeveel drama dat ding geeft, had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed, dochter is blij.
Sweetl Een bos bieten, bos wortels, 2 peren, kilo zoete aardappel, 2 kilo appels, snack komkommers, andijvie en 3 kilo uien๐๐
Ysabella Tantetil heb je geen bijna lege doos doperwtjes of spinazie waar het in verstopt kan worden?๐
Tantetil Ysabella zodra er iets geluid maakt, staan die kinderen al voor mijn neus. Ze horen nooit iets, maar ik hoef de vriezer maar open te doen en ze staan er al....Ik wacht wel tot ze slapen hahaha
Cactusje 3 positie broeken. Ik heb ze nog niet direct nodig, mijn gewone gaan pas eind van de dag vervelend zitten, maar nu is het nog sale dus kon ik ze voor een leukere prijs bestellen. Heb ze even gepast en ze zitten natuurlijk wel heerlijk!
[verwijderd] Tantetil ja heb half jaar garantie op de reparatie gelukkig! Maar ze is al 3 dagen compleet over de zeik, en moet nu sowieso wachten tot maandag. Als het dan wรฉl lukt...