Femkes Schuurpapier de kittens gaan best snel, maar er komt ook nog steeds wat bij zag ik. Hopelijk voor jullie straks een leuk maatje!
[verwijderd] Born2bme π daarboven draag ik een donkerblauwe halsjurk met gouden details van Michael Kors. (Geen online foto van) 3 dagen later hebben we nog een bruiloft en dan draag ik weer deze schoenen met dit jurkje. Deze komt morgen binnen, hopelijk is het wat π
Born2bme [verwijderd] heeel mooi jurkje! Bem benieuwd hoe die je zit, maar als dat goed is zal je er prachtig uit zien!
Femkes Tantetil ik vind het ontzettend spannend, maar ik merkte dat de kinderen er goed op reageerde en de oudste had een duidelijke klik met het rustigere katje, terwijl de kleintjes heerlijk speelde met de drukke, dus we doen het toch.
[verwijderd] Op de rommelmarkt een rayban jackie ohh zonnebril voor 2 euro. Het is een originele, maar met glazen op sterkte. De glazen zijn apart te koop via rayban en kan ik er waarschijnlijk zelf wel inzetten.
Marloes80 Iets met een verloren weddenschap met mijn 2 oudste jongens... 2x Ajax shirt 1x Ajax broekje en 5 toegangskaarten voor de rondleiding
Marshmallow Heb een maxi jurk besteld die totaal buiten mijn comfort zone ligt, maar goed als ie niet mooi is stuur ik hem gewoon terug!
Elena22 https://www.bol.com/nl/p/jbl-tune-600bt-nc-draadloze-on-ear-koptelefoon-met-noise-cancelling-wit/9200000090257676/?Referrer=ADVNLGOO002020-OPTHTBP3YM2XM-327516069323&gclid=CjwKCAjwm4rqBRBUEiwAwaWjjAxnMNmg-ERdelZ-kkwUUqbo-PaJ1x33b14wW-qNOBpo-6VQ3jZZsxoCiVoQAvD_BwE Deze. En brood, aardbeien en 2 Red Bull.
Elena22 [verwijderd] Heel goed! Heel mooi geluid en de noice cancelling werkt echt top. Hij zit ook erg lekker.
Hopsatee Een rietjesbeker. Jongste drinkt gewoon uit beker maar ik zocht iets voor onze reis naar ItaliΓ«.
[verwijderd] Een tablet-reparatie. Als je bedenkt hoeveel drama dat ding geeft, had ik het beter niet kunnen doen. Maar goed, dochter is blij.
Sweetl Een bos bieten, bos wortels, 2 peren, kilo zoete aardappel, 2 kilo appels, snack komkommers, andijvie en 3 kilo uienππ
Ysabella Tantetil heb je geen bijna lege doos doperwtjes of spinazie waar het in verstopt kan worden?π
Tantetil Ysabella zodra er iets geluid maakt, staan die kinderen al voor mijn neus. Ze horen nooit iets, maar ik hoef de vriezer maar open te doen en ze staan er al....Ik wacht wel tot ze slapen hahaha