Strandbal de Drinken bij de indoor speeltuin. De kinderen waren thuis net losgeslagen olifanten, dus dan maar beter hier đ
[verwijderd] Twee paar Toms voor 60 euro, incl verzendkosten! đĨŗ Nu maar hopen dat ze op maat vallen.
[verwijderd] [verwijderd] Alleen de creme passen, de zwarte bleken bont in te zitten. Die gaan terug.
[verwijderd] Niet zo zeer als laatste gekocht, want al een maand geleden besteld, maar hij is eindelijk binnen!
[verwijderd] Boeken besteld voor vakantie Brushpennen En een schriftje voor mijn jongste. Ze wil heel graag aan elkaar leren schrijven. Op school leren ze enkel nog schrijven in blokletters.
[verwijderd] Pietje1987 Leuke bestelling in de sale bij Z8! Hopsatee Ik ook. Alleen heb ik het bij 4 items gelaten. Was net te laat denk ik. Er was niet zoveel leuks meer.
1986Lynn Pietje1987 Ik ook, wel echt veel minder dan alle andere keren. Doe dit al 4 jaar zo 2 keer per jaar in de sale en dit keer was er echt nog heel weinig, terwijl ik al om iets over 5 besteld heb đđ
[verwijderd] 3 shirts in de z8 sale 1 shirt en broek bij Hema Vans voor zoon Jurk voor mijzelf Oftewel, ik had wat op te biechten aan mijn man đ.