[verwijderd] Voor mijn dochter als verrassing speciale schoenen voor survival run besteld. Ze zit er sinds kort op en ze overwint elke keer weer een beetje meer haar angsten. Ik ben zo trots op haar dat ze deze wel verdient đ
[verwijderd] [verwijderd] haha nee, geen pinterest! Dat is gewoon een kwestie van de zooi lang genoeg opzij schuiven om een foto te kunnen maken đ¤Ŗ
Strandbal de Drinken bij de indoor speeltuin. De kinderen waren thuis net losgeslagen olifanten, dus dan maar beter hier đ
[verwijderd] Twee paar Toms voor 60 euro, incl verzendkosten! đĨŗ Nu maar hopen dat ze op maat vallen.
[verwijderd] [verwijderd] Alleen de creme passen, de zwarte bleken bont in te zitten. Die gaan terug.
[verwijderd] Niet zo zeer als laatste gekocht, want al een maand geleden besteld, maar hij is eindelijk binnen!
[verwijderd] Boeken besteld voor vakantie Brushpennen En een schriftje voor mijn jongste. Ze wil heel graag aan elkaar leren schrijven. Op school leren ze enkel nog schrijven in blokletters.
[verwijderd] Pietje1987 Leuke bestelling in de sale bij Z8! Hopsatee Ik ook. Alleen heb ik het bij 4 items gelaten. Was net te laat denk ik. Er was niet zoveel leuks meer.
1986Lynn Pietje1987 Ik ook, wel echt veel minder dan alle andere keren. Doe dit al 4 jaar zo 2 keer per jaar in de sale en dit keer was er echt nog heel weinig, terwijl ik al om iets over 5 besteld heb đđ