[verwijderd] Een fuchsia shirt van Vanilia op Marktplaats. Eigenlijk zou ik ook mijn King Louie rokje van United Wardrobe moeten hebben maar dat is een gebed zonder eind.
Bloem Nieuw pumps... koopje β¬35 euro en van Gabor π₯³Kleur ging eruit en ik vind die juist heel leuk. Beetje bronsachtig.
[verwijderd] Een zak piemeldrop, omdat de kinderen die hilarisch vinden en ik een ontaarde moeder ben die ze dat gewoon geeft π
Deliana [verwijderd] oh wow! Mooi! Had ik zelf ook kunnen kopen! Ik ben stiekem ook al een beetje aan het kijken naar nieuwe spullen, die dan helemaal alleen van mij zijn. βΊοΈ
[verwijderd] Deliana leen bakker heeft momenteel veel showroom-uitverkoop, wie weet dat je daar wat leuks kunt vinden voor een kleine prijs!
[verwijderd] [verwijderd] haha nee, geen pinterest! Dat is gewoon een kwestie van de zooi lang genoeg opzij schuiven om een foto te kunnen maken π€£
[verwijderd] Voor mijn dochter als verrassing speciale schoenen voor survival run besteld. Ze zit er sinds kort op en ze overwint elke keer weer een beetje meer haar angsten. Ik ben zo trots op haar dat ze deze wel verdient π