Rietjesbeker Dubbelwandige koffie/theeglazen. Man neemt dan een groot deel van onze huidige mokken mee naar de schuur, dus ik kan met wat mooiers vervangen đ
LilyMilie [verwijderd] de arme jongen đ Als ik hem af heb dan mag hij wel in zijn kamer, haha De puzzel is giga trouwens: 150 x 100 cm! đ đ
LilyMilie Trees Ik ben nu een puzzel aan het maken met 1000 stukjes. Maar dat het einde al zo snel in zicht is vind ik vervelend dus ik troost mezelf met een nieuwe en dan groter in de hoop dat gevoel wat te kunnen uitstellen đ
Trees Toch6 dat vind ik ook! Ik vind het ook moeilijker dan een gewone puzzel, want anders zou ik ook heus wel 5000 stukjes kunnen đ¤Ĩđ.
[verwijderd] Mijn nieuwe allerbeste vriend van de hele, hele wereld. Hij geeft de satisfyer gewoon concurrentie. Als ik er mee had kunnen trouwen was ik nu verloofd geweest. â¤
[verwijderd] Bloem die staat al op mijn lijstje sinds jij hem toen postte, moest er laatst weer aan denken en nu toch maar besteld! Honkeytonk een massagekussen đĨ° Toch6 zo voelt hij wel ja đ¤Ŗ
[verwijderd] Marshmallow ja echt top! Ik heb de warmtefunctie nog niet eens geprobeerd, maar ben al dolgelukkig met de massage zelf! Edit: dit is de link trouwens https://www.bol.com/nl/p/auronic-shiatsu-massagekussen-elektrisch-nekmassage-apparaat-nek-schouder-infrarood-zwart/9200000119060552?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Marshmallow [verwijderd] thnx. Wel beetje gek dat ze hetzelfde plaatje laten zien bij zowel de nek als de onderrug đ
[verwijderd] Marshmallow dat is inderdaad vreemd, nog niet eens gezien.. In het boekje staat het wel goed! En zolang je zelf het verschil maar weet đ¤Ŗ