Rietjesbeker Een nieuwe-tweedehands fiets voor dochter die echt echt ECHT niet meer fatsoenlijk kon fietsen op haar oude en kleine fiets
Rietjesbeker Kadootjes voor nichtjes en schoonzus, extra dekbedovertrek voor zoon in de uitverkoop en voor mezelf een sweater en een mooie blouse, ook in de uitverkoop 😁 dekbedovertrek en kleding was bij elkaar nog geen 50 euro 😁 Ik ❤️ uitverkoop 😂
Trees Twee oude boeken bij de kringloop. Ik wil iets doen met oude zwart wit foto’s in mijn art journal. Ik kon geen oude foto’s vinden en dit leek mij wel een goed alternatief.
Femkes Een nieuwe telefoon en telefoonhoesje. Mijn huidige telefoon laadt steeds vaker niet op en mijn scherm is al tijden aardig beschadigd. Dus nu heb ik een nieuwe besteld.
Femkes En de film van Foeksia. Die wil mini heel graag zien en is op geen platform wat we hebben te vinden
Ansji Deze vond ik nieuw bij de kringloop winkel, in mijn maat. Voor 6,-! Ik lach me kapot!! In de sale zijn ze 140,- 🤣
Rietjesbeker Een roze pyjama voor mijn man, die vanochtend tegen onze dochter aan het zeuren was dat hij ook een roze wilde. Het is eigenlijk een dames pyjama, maar hij past er vast wel in 😜
Trees Uilenmama Ik knip de foto’s of delen van de foto’s eruit. Eerst deze (2 foto’s gecombineerd) En nu ben ik met deze bezig (ligt nog niet goed hoor)
Lovely83 Kaarten voor Angie Stone en Kabaka Pyramid, er is een Valentijns actie waardoor je 2e kaartje gratis krijgt.