Hooyo-shimbir Manque die van mij wel! Na inlopen met 100.000 blaren zitten ze zoooo lekker. Ik leef echt in die schoenen
Trees Hooyo-shimbir Na inlopen met 100.000 blaren zitten ze zoooo lekker. Klinkt wel heel geruststellend 🤣
Trees Hele saaie aankoop, maar wel nuttig. De komende periode moet ik wekelijks mijn bloeddruk laten checken bij de huisarts. Daar heb ik helemaal geen zin in, dus ik dacht ik koop zelf wel zo ding.
Trees LilyMilie ik heb het wel aan de psychiater voorgelegd. Hij dacht ook dat het door overprikkeling/ overvraging kwam. Schijnt wel vaker voor te komen bij mensen met nah die ziek worden door overprikkeling. Hij vond dat ik dit wel even met de huisarts moest overleggen. Dat kon ik volgens hem wel combineren met het laten checken van mijn bloeddruk (nu niet meer dus 🤐).
LilyMilie Trees oké! Komt met een volgende keer dan wel misschien. Of kreeg je van de psych de indruk dat er wel wat haast bij zit?
Trees LilyMilie nee helemaal niet. Hij was er vrij relaxed over. Het patroon paste volgens hem ook bij een beeld van overprikkeling. Het was meer om iets anders te sluiten. Ik zie er nu zelf ook echt een patroon in. Gisteren zo stom geweest om met dochter wanten te gaan kopen. Ja hoor sindsdien weer bijna 39 graden koorts en allerlei andere fysieke symptomen van overprikkeling. Ik merkte in de winkel al dat het teveel was en in de auto terug al rillingen. Is naar mijn idee echt een 1-op-1 relatie. Maak mij dus ook niet druk erover.
Rietjesbeker Een nieuwe-tweedehands fiets voor dochter die echt echt ECHT niet meer fatsoenlijk kon fietsen op haar oude en kleine fiets
Rietjesbeker Kadootjes voor nichtjes en schoonzus, extra dekbedovertrek voor zoon in de uitverkoop en voor mezelf een sweater en een mooie blouse, ook in de uitverkoop 😁 dekbedovertrek en kleding was bij elkaar nog geen 50 euro 😁 Ik ❤️ uitverkoop 😂
Trees Twee oude boeken bij de kringloop. Ik wil iets doen met oude zwart wit foto’s in mijn art journal. Ik kon geen oude foto’s vinden en dit leek mij wel een goed alternatief.
Femkes Een nieuwe telefoon en telefoonhoesje. Mijn huidige telefoon laadt steeds vaker niet op en mijn scherm is al tijden aardig beschadigd. Dus nu heb ik een nieuwe besteld.
Femkes En de film van Foeksia. Die wil mini heel graag zien en is op geen platform wat we hebben te vinden
Ansji Deze vond ik nieuw bij de kringloop winkel, in mijn maat. Voor 6,-! Ik lach me kapot!! In de sale zijn ze 140,- 🤣