Een sjaaltje om m'n haren mee te ploppen.
Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
Net een ebook en 2 kleine doosjes Knexx op bol.com
[verwijderd]
Cactusje wat is een sjaaltje om je haren mee te ploppen? En wat is je haren ploppen eigenlijk?
[verwijderd]
Je natte haar in een t-shirt o.i.d doen tot het droog is. Da's goed voor de krullen. Alleen beviel een t-shirt mij niet dus heb ik nu een sjaaltje gekocht.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Alvast voor de zomer. Canβt wait
[verwijderd] Zie het girly Girl topic.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik moest mijn tijd doden tijdens de repetitie van de meiden vanmiddag. Dat was een dure tijdsbesteding van 30 minuten. Wel heel veel sale .
Zwart colbertjasje van geisha van joggingbroekstof
weg foto
Zomerkleren voor de kinderen uit de oude collectie van vorig jaar. Alles van Retour en nog wat merken voor 5 euro per kledingstuk.
weg foto
[verwijderd]
- Bijgewerkt
weg fotog]
[verwijderd]
- Bijgewerkt
En hier ga ik mijn man heel blij mee maken. Een smartwatch (ik had iets goed te maken na mijn nogal lompe manier van confronteren dat hij om zijn gezondheid moet gaan denken). Deze als steuntje in de rug, omdat hij eindelijk zo goed bezig is met afvallen.
En de rest van de maand mag ik niks meer uitgeven van mijzelf
Stapel basics voor de kinderen bij Hema en net patat
[verwijderd]
Hopsatee ik vind het groene shirt met die rok erg leuk!
[verwijderd] Ik ook! En het is normaliter niet perse mijn stijl (rok is best opvallend voor mijn doen haha) maar ik wilde eens wat anders!
7 zwembad kaartjes.
Chocoladetaart
Een doos eieren, die was ik blijkbaar vergeten bij de boodschappen.
Angus burger bij de mac :p
Kleding verf net via bol.com. ik ben mijn kleding aan het uitzoeken en wil wat dingen verven die ik qua model leuk vind maar waarvan de kleur me niet staat. Ben benieuwd
- Bijgewerkt
Spullen voor traktatie van dochter en My Little Pony spullen (bekertjes, bordjes, servetjes) voor haar verjaardag! Allemaal bij Lobbes
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Een nieuwe autostoel voor dochter voor in de nieuwe auto die ik a.s. vrijdag krijg.
Lang getwijfelt. Heb nu een maxi cosi axis in de auto (die je naar je toe kunt draaien om het kind in de auto te zetten) maar de gordels zijn zo oncomfortabel dus wilde sowiso een nieuwe. Ze is 97 cm lang en 15 kilo. Qua gewicht mag ze in een groep 2 stoel, qua lengte is het veiliger haar nog 8 cm in een groep 1 stoel te vervoeren. Nu dus een stoel die van groep 1 naar groep 2 omgebouwd kan worden zodat ik niet over een klein jaar weer een andere aan hoef aan te schaffen.