Een doos eieren, die was ik blijkbaar vergeten bij de boodschappen.
Wat is het laatste dat jij gekocht hebt?
Angus burger bij de mac :p
Kleding verf net via bol.com. ik ben mijn kleding aan het uitzoeken en wil wat dingen verven die ik qua model leuk vind maar waarvan de kleur me niet staat. Ben benieuwd
- Bijgewerkt
Spullen voor traktatie van dochter en My Little Pony spullen (bekertjes, bordjes, servetjes) voor haar verjaardag! Allemaal bij Lobbes
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Een nieuwe autostoel voor dochter voor in de nieuwe auto die ik a.s. vrijdag krijg.
Lang getwijfelt. Heb nu een maxi cosi axis in de auto (die je naar je toe kunt draaien om het kind in de auto te zetten) maar de gordels zijn zo oncomfortabel dus wilde sowiso een nieuwe. Ze is 97 cm lang en 15 kilo. Qua gewicht mag ze in een groep 2 stoel, qua lengte is het veiliger haar nog 8 cm in een groep 1 stoel te vervoeren. Nu dus een stoel die van groep 1 naar groep 2 omgebouwd kan worden zodat ik niet over een klein jaar weer een andere aan hoef aan te schaffen.
[verwijderd]
Nieuwe sneakers
[verwijderd]
Een Tefal koekenpan 28 cm in de aanbieding bij de AH voor 10 euro.
Een meergranenbroodje en pompoensoep
op mijn werk vandaag
Voor mijn kleine kanjer. β‘
Dit. En een dekbed en deurstopper voor die slaapkamer. Voor de meiden kapstok/rekje voor aan de verwarming om kleding op te hangen (officieel zo'n deurrekje) en plakspiegel voor op de kastdeur.
Beetje boodschappen. Cakeblik
En deze voor op tafel
Een vegetarisch sausijzenbroodje
[verwijderd]
- Bijgewerkt
jasje voor dochter...
niet heel milieu verantwoord want heb hem uit de UK in laten vliegen
- foto weer weg ivm herkenbaarheid *
[verwijderd]
[verwijderd] wat een knapperd!! En het jasje staat haar heel mooi!
https://www.leenbakker.nl/bed-en-toebehoren/bedden/opvouwbare-matrassen/opvouwbaar-matras-rumba-blauw-70x190x9-cm?channable=e46173.MTI2MDAzMDU&gclid=EAIaIQobChMIjtSh2JH94AIVUuaaCh048gCwEAkYASABEgJa6_D_BwE&gclsrc=aw.ds
Opvouwbaar matras voor als de matroos hier komt slapen in het weekend
[verwijderd]
[verwijderd] wat een lief gezichtje heeft je dochter
[verwijderd]
[verwijderd] Wat leuk om je dochter te zien. Mooi meisje, echte wijsneus.
[verwijderd] och wat een schatje! Leuk jasje!
[verwijderd] wat een knappie!
Een hele grote spiegel waarin ik mezelf helemaal kan zien. Ik had al een paar jaar geen grote spiegel meer. Heb em opgehangen op mn kamer en nu staan de kinderen er de hele tijd voor om zichzelf te bekijken.