Trees Soturi bij de borstcrawl voelde ik wel meer weerstand, maar dacht dat dit kwam door mijn zeer belabberde techniek en het feit dat ik het maar 20 seconden volhield. Ik doe enkel schoolslag ermee en daarmee heb je weinig weerstand (op mijn slakkentempo in ieder geval π).
Toch6 Voor de vossenjacht. Toch maar naar de feestwinkel geweest. Verkleden is bij de jongste 3 evht nog wel actief aanwezig. En L heeft volgend jaar ook vossenjacht, dan kan de pruik wel weer. Evt met een bloem ofzo erin. Blouse is van de kringloop
Manque Deze Vans in de sale voor 28,- π Ik probeer steeds 'nettte' schoenen te kopen om naar kantoor te dragen, maar het lukt niet echt.
[verwijderd] Ik heb twee tassen gekocht en er zojuist extra schouderriemen bij besteld. De echte kleur is iets lichter cognac
[verwijderd] Verjaardagscadeau voor H! Foto gejat van een vreemde op Instagram, want het apparaat zelf is gewoon lelijk, maar dit is waar het om gaat natuurlijk.
Tullip Vorig jaar hebben wij onze vakantie abrupt moeten afbreken omdat mijn man werd opgenomen in het ziekenhuis. Hierdoor heb ik in mijn eentje de vouwwagen en alle spullen ingepakt. Vandaag de vouwwagen uitgeklapt en uitgezocht. Kwam.ik erachter dat ik de rubberband van de koelbox niet verwijderd had en hij nu vol schimmel zit π Dus niet besteld:
Toch6 Een tula toddler. We dragen C nog best vaak maar de tricot slen en mei tai worden steeds minder fijn nu ze groter wordt
iMoeder De dames op TikTok zweren hierbij. Ik heb doorgaans geen issues met schimmeltjes en blaasontsteking. Maar wel soms dat het een beetje anders ruikt als normaal na mβn menstruatie. Ik lees in de reviews ook vrouwen die al jaren gedoe hebben en er hiermee vanaf zijn. Dus wie weet heeft iemand anders hier er ook wat aan!
Trees [verwijderd] daarmee kan ik extra hoog springen en beter bergen beklimmen π. Ik heb geen idee. Ik ging vooral voor de kleur en de confettizolen. Ik moest van de fysio schoenen met een iets dikkere hak kopen. Ik loop namelijk altijd op barefoot schoenen, maar is niet handig icm loopfiets.
Honkeytonk Trees pas je dan nog wel in zulke schoenen? Ik pas zelfs m'n Tevas niet meer nu ik 2 jaar barefoot loop π (dus nu heb ik xero's, zelfde idee maar dan barefoot).
Femkes Femkes ik pak net alles uit, blijkt er nog een beveiliging ding aan een van de bh's te zitten. Moet ik weer kijken wanneer ik terug kan, best irritant!
Trees Honkeytonk dat ging eigenlijk prima. Terwijl ik al heel wat jaren op barefoot schoenen loop. In de zomer heb ik wel altijd mijn tevaβs gedragen en bij lange afstandswandelingen met gewicht ook gewone wandelschoenen (dat doe je 1x barefoot en daarna nooit meer π). Verder altijd op groundies of merrels. Zijn jouw voeten te breed geworden? Ik heb altijd wel hele smalle voeten gehad, dus iets breder is geen probleem.
Honkeytonk Trees ja ze klemmen dan erg bij m'n teen knokkels en de zolen doen vaak zeer, als er van die bobbels in zitten. Maar ik heb inderdaad nog wel niet barefoot wandelschoenen ook , die ik draag bij langere afstanden. Zat te denken dat eens te proberen met five fingers maar iets houd me tegen. Ik heb vooral wildling qua schoenen. Had be Lenka geprobeerd laatst maar die zijn echt veel te breed. En nu dus Xero qua sandalen.
Sevenof9 Trees @Honkeytonk ik loop een maand achter met berichten lezen maar kennen jullie Altra schoenen? Dat zijn trailrunners met een dikke zool en demping, maar ze zijn wel zero drop en hebben evenveel teenruimte als bij barefootschoenen. Dit zijn hele populaire schoenen onder lange afstands wandelaars. Ik heb ze zelf ook, vind het echt een mooie middenweg!