Toch6 Lucky me! Besteld van verjaardagsgeld dus dacht zal nog even screenshot maken. Is hij ineens 25 euro duurder
Jessie80 Toch6 ik wil er ook eentje, aan de andere kant waar zet ik hem neer als ik hem niet gebruik..?
Toch6 Oh en man een diepvries laten bestellen đ Kom telkens plek tekort thuis + snel ijsvorming. Oftewel irritatie đ heb je met oude zooi đ maar 7 jaar geleden voor klein bedrag kunnen overnemen wat toen fijn was
[verwijderd] Shoppen met H đ¤Ŗ En voor mezelf pantoffels, sokken, stofzuigerzakken en een nieuwe boodschappentas. Alleen maar saaie dingen dus.
Tantetil Kon het niet laten. Nu hopen dat mijn laptop erin past. Die is net iets kleiner dan het formaat.
Toch6 Jessie80 in een hoekje đ Thuis heb ik zo'n hoekje wat ik nooit echt gebruik, te onhandig maar mixer past er mooi. Aan boord moet ik nog even plek maken đ
Jessie80 De PMO boeken had ik als tip van iemand gekregen, vond ik eigenlijk te duur maar leuk extraatje van het werk dus vooruit... en de onderste kwam ik in die zoektocht tegen en leek me gewoon leuk.
Soturi Trees Mijn moeder had er een aantal jaar geleden ook zo een besteld, die ik ook getest had. Het idee werkt prima. Alleen werkte het hier niet doordat het zwembad te ondiep is en je dus niet lekker je slagen kunt maken. En je zwemt met iets meer weerstand.
Trees Soturi ons bad is 120 cm diep en daarmee raak ik heel af en toe nog de bodem met mijn voeten. Ik denk dat het met een ondieper bad inderdaad niet werkt. Qua weerstand valt het hier trouwens wel mee. Ik merk met deze niet zoveel verschil.
Soturi Trees Dat scheelt wel genoeg. Ik geloof dat het bad van mijn ouders iets van 76 cm diep is. Dat is hiervoor echt te ondiep. En ik wilde borstcrawl doen, dat hielp ook niet.
Trees Soturi bij de borstcrawl voelde ik wel meer weerstand, maar dacht dat dit kwam door mijn zeer belabberde techniek en het feit dat ik het maar 20 seconden volhield. Ik doe enkel schoolslag ermee en daarmee heb je weinig weerstand (op mijn slakkentempo in ieder geval đ).
Toch6 Voor de vossenjacht. Toch maar naar de feestwinkel geweest. Verkleden is bij de jongste 3 evht nog wel actief aanwezig. En L heeft volgend jaar ook vossenjacht, dan kan de pruik wel weer. Evt met een bloem ofzo erin. Blouse is van de kringloop
Manque Deze Vans in de sale voor 28,- đ Ik probeer steeds 'nettte' schoenen te kopen om naar kantoor te dragen, maar het lukt niet echt.
[verwijderd] Ik heb twee tassen gekocht en er zojuist extra schouderriemen bij besteld. De echte kleur is iets lichter cognac
[verwijderd] Verjaardagscadeau voor H! Foto gejat van een vreemde op Instagram, want het apparaat zelf is gewoon lelijk, maar dit is waar het om gaat natuurlijk.
Tullip Vorig jaar hebben wij onze vakantie abrupt moeten afbreken omdat mijn man werd opgenomen in het ziekenhuis. Hierdoor heb ik in mijn eentje de vouwwagen en alle spullen ingepakt. Vandaag de vouwwagen uitgeklapt en uitgezocht. Kwam.ik erachter dat ik de rubberband van de koelbox niet verwijderd had en hij nu vol schimmel zit đ Dus niet besteld: