Rietjesbeker Jules nee, we dachten allebei wel 55 inch. Alleen dachten we eerst een 'gewone' HD4 en is het een oled geworden π
Trees Het kan een top of een flop zijn, maar hiermee kun je βbaantjesβ zwemmen in een klein zwembad. Ik wil hem gaan vastbinden aan een boom naast het zwembad. Het idee is dat je op een plek blijft en elke keer door het elastiek wordt teruggetrokken.
Femkes Trees zonder informatie ziet dit er heel gek uit. Kan ook aan mijn zieke geest liggen trouwens π
Soturi Trees Mijn moeder had er een aantal jaar geleden ook zo een besteld, die ik ook getest had. Het idee werkt prima. Alleen werkte het hier niet doordat het zwembad te ondiep is en je dus niet lekker je slagen kunt maken. En je zwemt met iets meer weerstand.
Trees Zonnebloem haha nu ben ik benieuwd wat haar zieke geest wel ziet. Mijn zieke geest ziet handboeien etc π
Trees Zonnebloem ik trapte er volop in π€£ ik had er inmiddels een soort freaky lingerie setje van gemaakt en was heel hard aan het bedenken wat iemand er nog meer in kon zien π.
Trees Femkes je kon maxi zeker niet wijsmaken dat sm de afkorting voor schoonmoeder is? Al kan hij zich dan afvragen waarom iemand een tuigje voor haar schoonmoeder kocht π€
[verwijderd] Ik heb van mn verjaardagsgeld nieuwe Dermalogica moisterizer en reiniger kocht. De Special Cleansing gel en de Intensive Moisture balance. Ik ben daar zo blij mee! π₯°
Marloes80 Een nieuwe iPad met cover. Alle oude exemplaren waren al lang ingepikt door de kinderen. Deze week mijn knie verdraaid, dus lig/zit nu veel op bed. Kan ik eindelijk weer eens een boek lezen.