[verwijderd] Ik was keihard geinfluenced door de bekende Kwantum parasollen, maar ze zijn niet online leverbaar en schijnbaar al in veel winkels uitverkocht. Mijn vader is vanmorgen meteen naar het filiaal bij hem geweest en heeft er 2 gekocht voor me π₯°
Deliana [verwijderd] Doe ik ook al 3,5 jaar hoor... Voor verjaardag, vaderdag en Kerst regel ik een kadootje. Kinderen doen hier ook geen moeite en willen er hun zakgeld niet aan uitgeven π€ (heb overigens zelf nog nooit iets gehad. Ook niet toen we nog samen waren... dus in dat opzicht niets nieuws onder de zon π€£)
[verwijderd] Deliana ik heb met moederdag ook nog geen mailtje van hem gehad. Maar goed, het is nou eenmaal zo. Ik doe het niet voor hem, ik doe het voor de kinderen..
Jessie80 Mezelf verwend met snijmat, mes, liniaal en nieuwe stofschaar (laatste niet op de foto), werkt heerlijk. Alleen nog bedenken waar ik het ga opruimen. Wellicht toch eens die werkplek inrichten.
Rietjesbeker Jules nee, we dachten allebei wel 55 inch. Alleen dachten we eerst een 'gewone' HD4 en is het een oled geworden π
Trees Het kan een top of een flop zijn, maar hiermee kun je βbaantjesβ zwemmen in een klein zwembad. Ik wil hem gaan vastbinden aan een boom naast het zwembad. Het idee is dat je op een plek blijft en elke keer door het elastiek wordt teruggetrokken.
Femkes Trees zonder informatie ziet dit er heel gek uit. Kan ook aan mijn zieke geest liggen trouwens π
Soturi Trees Mijn moeder had er een aantal jaar geleden ook zo een besteld, die ik ook getest had. Het idee werkt prima. Alleen werkte het hier niet doordat het zwembad te ondiep is en je dus niet lekker je slagen kunt maken. En je zwemt met iets meer weerstand.