Honkeytonk Hooyo-shimbir Vogue Carry 3! [upl-jpg] Ik heb ondertussen wel een andere maxi cosi en die komt op het voorste bankje op een beugel. Maar dat moet nog vast gemaakt worden. [jpg]
Trees Huggybird de eerste 20 minuten ging goed. Daarna heeft ze 25km achter elkaar gejankt achter in de kar. We hebben er toen afwisselend laten rennen en zitten. Ik zou er eerst eentje huren om uit te proberen ๐.
Huggybird Trees ๐๐๐ goeie tip! Ik denk dat ze voorin fijner vinden omdat ze dan lekker vooruit kunnen kijken๐ค lijkt mijโฆ nergens op gebaseerd hoor๐
Marshmallow Melkopschuimer ๐ timer die duidelijk is voor de kinderen. Gebruik nu vaak timer op mijn telefoon, maar dit is visueler. 2x tangle ding (voor mezelf en T) Nu geduld hebben tot dinsdag hahaha.
Pimpelmeesje Voor de was, heel blij mee! En een rolgordijn, en ik heb per ongeluk een badmat en schaaltjes gestolen ๐ฌ
Huggybird Ik heb een Stoov big hug gekocht voor mezelf. Onderweg naar het ziekenhuis gisteren gaf mijn man de stoelverwarming voor mij aangezet en dat was zo fijn aan mijn bil en bovenbeen! Dat gaf echt ontspanning. Die Stoov is eigenlijk voor op een stoel maar ik leg m op de bank en ga er op liggen. Als je er op kan zitten mag liggen vast ook! ๐ en het is heerlijk warm ๐
Trees Huggybird ik heb deze ook! Heerlijk. Fijn buiten op de ligstoel bij een vuurtje, op de camping of inderdaad gewoon op de bank. Ik gebruikte deze ook toen ik nog gebruik maakte van een rolstoel afgelopen winter. Bij mij was alleen de accu niet goed. Was veel minder lang warm dan beschreven. Na een keer gereset te hebben, kreeg ik een nieuwe accu toegestuurd. Top service ๐
Huggybird Trees jaaa ik zei ook tegen mijn man voor op de camping๐ค dan slapen T en mijn man nog en zit ik al buiten maar dan is het best fris. Ik zag mezelf al zitten bakken op de Stoov ๐๐ Ah goede service dus ๐
Pimpelmeesje Trees Top service Mag ook wel eigenlijk voor die prijs ๐ฌ Bij ons staat ie ook nog op het lijstje, lijkt mij heerlijk.
Huggybird Pimpelmeesje hij was wel duur jaโฆ maar ik gun hem mezelf zeker want het verlicht de pijnโฆ
Trees Pimpelmeesje klopt, maar het was (net) buiten de garantietermijn. Ze hadden ook prima nee kunnen zeggen. Ik vond het toch erg netjes dat ze daar zo makkelijk mee waren.
Pimpelmeesje Huggybird ik ook, maar mijn portemonnee niet ๐ of in ieder geval, die heeft andere prioriteiten. Heb wel een bad voor mezelf gekocht, die is nog duurder maar helpt ook heel goed tegen de pijn ๐
Huggybird Pimpelmeesje oeh een bad is ook heel fijn ๐๐jammer dat er een bodem in die portemonnee zit hรฉโฆ. ๐