Huggybird Honkeytonk cool!!! Ik wil er een om met de hond te fietsen maar dat vind mijn man onzin ๐๐
Honkeytonk Huggybird Hooyo-shimbir Ja het is echt fijn! De jongste kan er in de Maxi-Cosi in en dan kunnen er nog 3 kinderen bij. Ideaal hoor!
Hooyo-shimbir Honkeytonk lijkt me idd ideaal! Ik wou ook altijd een bakfiets maar is er nooit van gekomen. Lijkt me zo handig. Welke heb je?
Huggybird Honkeytonk vertel mij watโฆ. ๐ ik zie haar al helemaal zitten, die wiebelende neus omhoog om al die geuren naar binnen te snuffen ๐ฅฐ wapperende oortjes. Maar mijn man heeft een gruwelijke hekel aan fietsen dus dat dit leuk zou kunnen zijn kan hij niet eens bedenkenโฆ
Trees Huggybird goedkopere optie is eventueel een hondenkar voor achter de fiets ๐ (waren toen ook veel tweedehands verkrijgbaar)
Honkeytonk Hooyo-shimbir Vogue Carry 3! [upl-jpg] Ik heb ondertussen wel een andere maxi cosi en die komt op het voorste bankje op een beugel. Maar dat moet nog vast gemaakt worden. [jpg]
Huggybird Trees aaahhh ๐ฅฐ vond pepper het leuk in die kar? Vorig jaar op de camping waren mensen met zoโn mooie bakfiets voor de honden๐ฑ echt zo leuk! Hij had hem zelf gemaakt en ze hadden een grote bus om hem in mee te nemen op vakantie๐ toen haakte mijn man weer af๐
Trees Huggybird de eerste 20 minuten ging goed. Daarna heeft ze 25km achter elkaar gejankt achter in de kar. We hebben er toen afwisselend laten rennen en zitten. Ik zou er eerst eentje huren om uit te proberen ๐.
Huggybird Trees ๐๐๐ goeie tip! Ik denk dat ze voorin fijner vinden omdat ze dan lekker vooruit kunnen kijken๐ค lijkt mijโฆ nergens op gebaseerd hoor๐
Marshmallow Melkopschuimer ๐ timer die duidelijk is voor de kinderen. Gebruik nu vaak timer op mijn telefoon, maar dit is visueler. 2x tangle ding (voor mezelf en T) Nu geduld hebben tot dinsdag hahaha.